{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan reagerer jeres hunde på spring?
  • #2   21. feb 2012 lige et spørgsmål
    Når i gerne vil have jeres hunde skal springe
    Hvorfor køber i så ikke rigtige agility spring istedet for de hjemmelavede ?
    Stald abli Jeg synes springet ser farligt ud
    og så håber jeg i varmer hunden op først for at undgå skader

• #4   21. feb 2012 Linda Jeg ,å indrømme jeg ikke har været inde på profilerne at kigge, men spørgsmålet var udledt fra stald ablis billeder smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #6   21. feb 2012 Lilly har alle dage været glad for at springe - jeg fortryder dog at jeg allerede startede med at springe med hende da hun var helt lille hvalp. Anede ikke at det kunne skade hende, det ved jeg heldigvis i dag, så jeg ikke udsætter mine fremtidige hvalpe for det.

Lilly springer sjældent i dag fordi hun har fået gigt i bagben og måske også i ryggen og når hun springer, er det på et spring som passer til hendes størrelse smiley
    (link fjernet)

Silas gider ikke springe. Men har heller aldrig rigtig udsat ham for det, andet end lige over et lille hegn eller noget smiley

Husk at passe på jeres hunde når I springer med dem smiley

• #7   22. feb 2012 Det ser ud som om nogen af hundene hopper RET højt. Er der ikke noget med at hunden helst ikke må springe højere end sin egen skulderhøjde? MED MINDRE at det er i en konkurrence? Men ikke i den daglige træning da det belaster leddene alt for meget.

Kommentér på:
Hvordan reagerer jeres hunde på spring?

Annonce