{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Trækker/trækker ikke? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kæmpet i lang lang lang tid, for at få Tristan til at gå pænt... Det der undrer mig er, at det varierer fra tur til tur. Nogle gange går han så pænt.. Og så den næste tur, så er det et helvede, hvor han kaster sig frem igen og igen.. Hva dælen kan det skyldes?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trækker/trækker ikke?
  • #1   28. jun 2006 Et bud kunne være hvor meget han er blevet kørt op inden turen.. Har du lagt mærke til om du selv virker meget begejstret inden en tur.. Hvis f.eks. at jeg spørger min hund om vi skal ud og gå, og snakker med hende om det, så hun køre helt op inden vi går, så vil hun automatisk også trække mere med mig...

• #2   28. jun 2006 Jeg synes ikke rigtigt at jeg selv er anderledes. Jeg må lige lægge mærke til det i morgen:0)

• #3   28. jun 2006 dogo er præcis på samme måde!

• #4   28. jun 2006 hejsa Rene

Går du til noget træning med ham?? Har du brugt sele?? har du brugt den slags snor flexline? Kender flere hunde som er kommet til at trække mere efter de har gået med den slags snor.. Men har smidt en privat besked... Nu er vi jo opdrættere af smukke Tristan,så vi hjælper jo så meget vi kan, hvis bare vi bliver spurgt min ven*GGG*

Christine og Søren

• #5   29. jun 2006 Nu ved jeg ikke hvordan du går med din hund...

Men som jeg læser det, så er du ikke en skid intersant for hunden, gør dig intersant, "stå på hovedet" eller spil "idiot",, bar du gør et eller andet.. og så snak med hunden...

Det gør ikke nopget at andre folk synes at du er tosset,

Men det bedste du kan gøre er at tage noget han er glad for, evt. en bold, sæt den op under hagen, og når hunden så ser op på den, så slipper du bolden, og du kan bruge komandoen plads..

På denne måde kan du virkelig få kontakt fra hunden....

Kommentér på:
Trækker/trækker ikke?

Annonce