{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.084 visninger | Oprettet:

Når hvalpen napper {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vores hvalp napper, jeg har læst på nettet at dette er naturligt nok, og at det går over når hvalpen er omkring 5 måneder.

Vi har læst dette og forsøgt at gøre som de skriver man skal - http://www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/nar_hvalpen_bider.html

Det vi er i tvivl om er, om napperiet skal blive mindre når man laver den træning, eller det blot er en træning så hvalpen lære hvor hårdt den må nappe?! uhh jeg har svært ved at forklare mit spørgsmål....

Men sagen er den at vores søn på 4 år og Cuba er rigtig glade for hinanden, det er bare svært for vores søn at forstå det at Cuba er en hvalp og at han derfor skal lære en masse og fx. kan finde på at nappe.
Det er absolut ikke fordi Cuba bider ham, ham napper nærmest med læberne, men for os kunne vi godt bruge et forslag til hvordan vi griber det an mellem hvalpen og sønnen

Nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hvalpen napper
  • #1   22. nov 2011 Hvis han ikke må nappe jeres søn på NOGEN måde, altså heller ikke med læberne, kan I prøve at bede ham om, når hunden gør det, at rejse sig og vende ryggen til, mens han tæller til 20. Så kan han sætte sig ned og lege videre, og napper hunden igen, gør han det samme.

    Jeg har ikke læst linket, så undskyld hvis jeg gentager smiley


  • #2   22. nov 2011 Hej Pernille,

    Tak for dit svar.
    Hvalpen og vores søn skal selvfølgelig lige lære hinanden at kende, og vi har talt med sønnen om at han netop skal gå væk hvis han gør det, men så er det at vores kære hvalp så løber efter ham og napper ham fx. i tøjet, men vi må blot forsætte træningen smiley


  • #3   22. nov 2011 Når den gør det, så må han bare ignorere den, indtil den stopper, så den får succes med at lade være, og ikke med at blive ved smiley

Kommentér på:
Når hvalpen napper

Annonce