{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Ødelægger ting når hun er alene. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har en bette Cavalier som godt kan lide at tygge i ting der ikke er skal tygges i når hun er alene.

Senest er det gået ud over stueplanter og julegaver der stod på gulvet - altså kun små ting, men alligevel.

Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man kan gøre for at få hende til at holde op med disse narrestreger?

Kun seriøse svar er velkommen.....

MVH Maria.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelægger ting når hun er alene.
  • #1   16. nov 2011 Min 5 måneders rottweilerhvalp laver også ballade når hun er alene hvis hun ikke er blevet aktiveret nok. Fx er vi begyndt og sprede morgenmaden ud på gulvet. Aftensmaden skal der som regel arbejdes for. Fx et lille spor, maden i en bold eller flaske.

• #2   16. nov 2011 hav hende på et lille område når hun er alene, og kæm området for ting hun kan få fat på, og så giv hende andre alternativer, fx kong ben med frossent fyld, noget der skal arbejdes lidt for men som fanger hendes interesse også, og så er der en chance for at hun vil være træt bagefter og sove.

• #3   16. nov 2011 Hvor gammel er hunden?

• #4   16. nov 2011 der er mange muligheder f.eks.
    -hun keder sig
    -hun er ikke blevet trættet inden hun skal være alene og ergo går det ud over ting
    -hun har et for stort område at være på når hun er alene

• #5   27. nov 2011 Jeg har også fået mig et lille problem, min hund på 1 år og 3 måneder, er begyndt at ødelægge ting når hun er hjemme, men ikke hvergang! - hun har aldrig gjort det før, jo krasede i gulvet for at komme ud af døren men det gør hun ikke mere, har købt kødben og andre slags legetøj, men nu er det gået udover mine 2 trænings dunke, altså dem som jeg blander min proteindrikke i, hvad kan det skyldes?

• #6   28. nov 2011 Casper A: Kan du ikke fjerne dunkene?

• #7   28. nov 2011 Louise er skam gjort, men hun kan sgu hoppe op efter dem, så nu er de inde i et skab, og det er ikke sket siden smiley

• #8   28. nov 2011 Godt nok.. Der ud over ville jeg stille spørgsmålstegn ved at om der er sket nogle ændringer i hundens hverdag?

• #9   28. nov 2011 det er der umiddelbart ikke, da vi fik hunden kunne hun ikke sove i kurv, og vi gav hende derfor lov til at sove i sengen, men vi prøver at vende hende af med det nu, sådan det eneste jeg lige kan se skulle være ændret, hun er en glad og rigtig aktiv hund, vi bor 2 meter væk fra mine forældre som har en kæmpe gård, hvor der er utrolig mange marker, som hun bruger sin energi på med deres hunde, hun er ude hver anden time, og har hun altid været, med mindre hun har været alene hjemme, men så det også max 5 - 6 timer, nogle gange 8 vis vi har sent fri, men der bliver hun luftet af mine forældre kl 12,00 når vi smutter på arbejde kl syv, ellers ingen ændringer.

Kommentér på:
Ødelægger ting når hun er alene.

Annonce