{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Sjov træning {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen... Jeg er ved at oprette et nyt hold, for dem der ikke vil gå til konkurrence men stadig træne (DCH). Så der vil være de ting der er i konkurrenceprogrammet på en sjov måde, så har I nogle idéer til det så kom gerne med dem:) plus jeg også vil lave andet træning som tricks og andet sjovt, har en masse i tankerne, men vil gerne høre hvad I syntes ville være sjov træning:) så kom frit frem og fortæl:) jeg undskylder for manglen på afsnit, men det er skrevet på mobil.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov træning
  • #1   10. nov 2011 Når vi leger til træning (også i DCH) så laver vi stafet med flere hunde. Pas bare på hvis der er nogle hunde imellem der har det med at "passe" på deres legetøj, for så er de måske ikke villige til at slippe foran en anden hund. Derudover lave vi apportering med f.eks. pølser. Træneren kan også finde på at sætte sig oven på springet med guffer og så skal man få hunden over alligevel - skide skægt da de fleste bare vil blive hos hende og spise gufferne.

• #2   10. nov 2011 Okay:) tak, der var faktisk ingen af de ting jeg havde i tankerne:) du må gerne uddybe hvordan det med stafetten foregår for det lyder lidt sjovt..

• #3   10. nov 2011 Der er flere hold afhængig af hvor mange hunde der er. Vi er typisk fire på hvert hold. Træneren sætter markeringspinde op til hver hund på to eller flere rækker (igen afhængig af hvor mange hold man er) hvor man venter på sin tur. Første hund får et stykke legetøj, som det skal samle op, sammen løber ejer og hund til næste deltagere hvor det skal smide legetøjet. Vi har gerne hundene i snor, for de bliver så ophidset af at se de andre lege. Det hold der kommer først igennem har vundet. Har du derfor nogle hunde på holdet der ikke vil dele, så tager man legetøjet fra hunden og smider det hen til den næste.

• #4   23. nov 2011 Okay smiley

Det vil vi da prøve til den tid.. så må man bare håbe alle hunde er nogle der vil tage genstande..

Kommentér på:
Sjov træning

Annonce