789 visninger
|
Oprettet:
Når man skal lære at svømme.. {{forumTopicSubject}}
Hvordan har i lært jeres hunde at svømme ?
Max vil meget gerne soppe, og springer glad ud i vandet, men ikke så han kommer længere ud end til brystet.
Jeg roser ham, giver ham legetøj med i vandet, kaster pind osv. men vi kan bare ikke lige komme det der skridt videre.
Han har svømmevest på, men den har han jo ikke helt fattet holder ham oppe, da han stadig har tilgode at komme langt nok ud.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 80
Han virker ikke bange for vandet, det er bare lidt det der med at forstå... jeg er en stor hund, og jeg kan svømme...
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Vores hunde går ikek frivilligt ud i vandet - ikek længere end de kan bunde. Om somemren har min mand så løftet dem ud på en revle - fordi de gøer og vil med ud. Når han så svømmer ind igen, så svømmer hunden med og er glad - sådan har det været med dem alle tre - de kan sagtens men tør ikke lige tage skridtet ud hvor de ikek kan bunde.
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 80
Det lyder som om løsningen bliver jeg må ofre mig, og smide mig i bølgen blå..
Overvejer et par waders og så derud af ... ;o)
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 136
Mine to gamle hunde var lidt forskellige, Den ene elskede det og hoppede gladeligt selv ud så snart der var chancen. Den anden hun svømmede kun efter en pind hun skulle hente, og hun gad ikke mange gange i træk.
Min nye hund har kun 1 gang kommet til i ren kådhed at springe ud hvor han ikke kunne bunde, men han kan godt lide at soppe, men mon ikke det kommer til sommer år vi andre skal i vandet!
Jeg tror nu at alle hunde kan svømme, svømmevesten er vel mest til jagthunde, hunde der er til genoptræning osv?
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
Når man skal lære at svømme..