{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Og lige pludselig stoler Bertil på mig :-) {{forumTopicSubject}}

Ja , fra jeg fik Bertil for over 9 mdr. siden og så til igår , har vi haft et problem med , at han ikke rigtig var tryg ved almindelig lydighedstræning.
Når jeg trænede sit , dæk , plads osv havde han altid halen nede imellem benene , ørene tilbage og sænket kroppen ned langs gulvet.
Jeg har selvfølgelig respekteret disse dæmpede signaler og ikke presset ham ,ej heller har jeg så brugt særlig meget tid på det , men prioriteret andre ting sammen med ham.

Men så var vi til Agillity i søndags og det gik ud over alle forventninger.
Men så har vi jo brug for , at jeg kan få ham til at sidde stille indtil jeg giver " fri "
Så den kommando ville jeg så lige så stille liste ind i vores hverdag , så den kommer til at sidde i skabet.
Som tænkt , som gjort .
Igår formiddags ville jeg så bare lige træne ham lidt inden jeg gik på arbejde med denne øvelse.

Og hvad fanden skete der så ??

Bertil var fyr og flamme over klikkeren , godbidderen og kontakten med sin mor......... han havde løftet vildt logrende hale , lange ben uden kryben hen af gulvet og opretstående ører..

Yeeehaaaa , vi var alle kommandoerne igennem og han bare fløj afsted rundt i hjemmet , op ned , ud ind , dæk sit , danse , op på bord , pote , imellem benene OG ikke mindst fik vi da også lige indøvet kommandoen " bliv "

Hvad fanden skete der lige her ?, tænkte jeg !!

Var det bare en enkelt træning sammen med Maibritt DKK Snob og nogle forhindringer der skulle til for at bryde den onde cirkel som Bertil har været inde i ??

Det tror jeg !!!!

Så endnu engang tusind tak kære Maibritt fordi du gav Bertil og mig denne helt enestående chance for at få bygget Bertils selvtillid op ......
Men hvor fanden var du henne i alle de måneder jeg kæmpede med at få rettet op på Bertils barndom ?? smiley

Og vi skal sove 3 gange til FØR vi skal til AG på søndag ....
der er længe længe til !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og lige pludselig stoler Bertil på mig :-)
Kommentér på:
Og lige pludselig stoler Bertil på mig :-)

Annonce