{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

lige pludselig gammel?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg ikke den store erfaring med hunde.SÅ jeg kunne godt bruge lidt af andres erfaringer. Panter er min 1. hund. Men han er blevet lidt mærkelig her de sidste dage. Lige pludselig virker han knap så glad. Ser vemodig ud og logrer ikke altid med halen når jeg snakker til ham. Er han syg.. eller er han bare ved at blive gammel.. Det bliver man vel ikke fra den ene dag til den anden?. Han bliver 7 år den 1. oktober. Min søsters hund Basse (en skøn labrador ) har været på sommerferie hos os i 10 dage. Og hans anerledes opførsel kom nogle dage efter at Basse er rejst hjem.. Ved ikke om det er tilfældigt..Er det fordi han savner sin legekammerat?.. er han ensom derude i haven nu?..Han er jo UDE hund så det basker. Ved virkelig ikke hvad der sker med ham. Men det er frustrerende. Han har bare virket så trist..Skærer i mit hjerte. Hvad kan det være?..Han er dog livet lidt op igen her de sidste dage så det hjælper selvfølgelig på det, men jeg synes alligevel ikke han er " som han plejer"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige pludselig gammel??
  • #1   24. aug 2008 Jeg tror som du selv også skriver, at han har nydt "ferien" med den anden hund og savner ham... Stakkels Panter - håber han snart er tilbage til sit gamle jeg:D

• #2   25. aug 2008 Hej igen,

Ja jeg håber virkelig det bare er afsavn Jeg arbejder hjemme som dagplejer så jeg er jo også næsten altid hjemme, men Panter kommer ikke om til børnene så haven er delt op hvor han må være når børnene er her og hvor han ikke må være.
    Men hans triste ansigt.. i dag her til morgen måtte jeg langt om i haven for at finde ham og der lå han bare og kiggede. Logrede ikke med halen og løftede da kun lige kort hovedet da jeg sagde godmorgen og nulrede ham bag ørerne.
    Ikke sjovt..

• #3   25. aug 2008 Hej Jane!
    Jamen selvfølgelig savner han da selskabet, jeg ser det også tydeligt på Balou, når hans veninde Shila er taget hjem igen efter "ferier" her.
    Så må vi ud på nogle ekstra ture og lave lidt ballade, så liver herren op igen.....
    Men ser jeg ikke tegn på en lille ny legekammerat til Panter inde i jeres fotoalbum??????

Kommentér på:
lige pludselig gammel??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce