{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Ringtræning {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Er der nogen af jer der kender til ringtræning gerne indendørs og gerne ikke for langt fra Kbh som i kan anbefale?

Mickey klarede sin første udstilling rigtig fint, men i dag ville han slet ikke gå nogen vegne og han var også noget utryg oppe på bordet, så tænkte at det ville være godt for ham med noget træning, så han bliver mere tryg ved det og så jeg bliver mere trænet i at håndtere ham korrekt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringtræning
  • #1   1. maj 2011 kender kun et sted i Taastrup, men det er udendørs om sommeren

• #2   1. maj 2011 Prøv evt og kontakt DRU og hør hvor de har ringtræning.

• #4   2. maj 2011 Prøv at kigge denne tråd (link fjernet) kunne være det var noget, der er også i hørsholm ved ikk hvor langt du har dertil, det er i et p-hus

• #7   2. maj 2011 Okay så blev jeg det klogere :o) har aldrig skulle vise jeg er medlem af dkk i hørsholm så viste ikk det kun var for dem

• #8   2. maj 2011 hmm lidt trist smiley

Er der da forskellige procedure til udstillingerne i DRU og DKK eller er der anden grund til at der kun bliver optaget DKK?

Er der så nogen der kender til steder hvor DRU hunde også må deltage?

• #10   2. maj 2011 Okay hvis det direkte er en DKK træning, så forstår jeg det bedre smiley

Håber der er andre der kender til nogle gode steder?

• #11   3. maj 2011 så har jeg fået tilmeldt mig ringtræning smiley

• #12   3. maj 2011 Dejligt at høre :o)

• #13   3. maj 2011 Man kan vel sagtens være DKK-medlem og træne med en ikke-DKK hund? Det har jeg da gjort!!!

• #14   3. maj 2011 Jeg er medlem af DRU smiley

• #15   3. maj 2011 Udelukker det ene det andet?

• #16   3. maj 2011 DKK udelukker som regel alle andre end DKK'ere ud fra hvad jeg har hørt og erfaret

• #18   4. maj 2011 Tanja: "DKK udelukker som regel alle andre end DKK'ere ud fra hvad jeg har hørt og erfaret"

Alt andet ville da også være underligt?
    Jeg er medlem af DAF, jeg træner agility, derfor kan jeg ikke bare gå hen til DCH og sige, "jeg er ikke medlem, men det er den samme træning, så jeg er lige med, okay? Okay."

Det er et tilbud til DKK medlemmer, og vi har betal for det. Jeg ville blive irriteret, hvis et ikke-medlem optog min træningstid.

• #19   4. maj 2011 Stine P:
    Hvorfor angriber du mig?
    Trine L spurgte om det ene udelukkede det andet og jeg gav hende bare et svar. Det var ikke et angreb mod DKK for jeg forstår da godt at betaler man til en klub og får et tilbud om diverse træning, så kan man ikke komme udefra og få samme tilbud. Det har jeg intet problem med og det er der heller ikke andre i denne tråd der har ytret at de har. Jeg har selv haft hund i DKK så vil ikke angribe klubben da jeg var godt tilfreds, hvilket jeg indtil videre også er i DRU nu.

Jeg synes det er ret flabet at du smider en sætning som denne i hovedet på mig når jeg på ingen måde har gjort mig fortjent til det:
    Jeg er medlem af DAF, jeg træner agility, derfor kan jeg ikke bare gå hen til DCH og sige, "jeg er ikke medlem, men det er den samme træning, så jeg er lige med, okay? Okay."

Det eneste jeg ville vide i denne tråd var om der var nogen der kendte til noget ringtræning man kunne tilmelde sig (også selvom man ikke er DKK-medlem). Og har også skrevet jeg har fundet det, så synes ikke det er pænt af dig at angribe mig sådan eller andre for den sags skyld for bare at være nysgerrige og/eller svare på andres spørgsmål. Hvis du har set min sætning omkring at DKK udelukker andre klubber, som et angreb så beklager jeg, for det var ikke min hensigt. Det var blot en konstatering. Dog forstår jeg ikke du så har brug for at give igen på den måde, men det er jo dit valg.

Kommentér på:
Ringtræning

Annonce