{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Hold nu kæft - Gø-træning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min hund den bare gør og gør når den er til agility, og jeg kan bare ikke få det til at stoppe.
Det er så slemt at jeg overvejer at stoppe for jeg får ondt i hoved og alt det sjove forsvinder smiley
Er der nogle derude der har nogle geniale fif??? Da jeg selv er løbet tør for muligheder...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold nu kæft - Gø-træning
  • #1   17. apr 2011 Jeg ville prøve at finde ud af hvor din hund gøer.
    Er det fordi den er glad, stress den op?

Jeg kender mange hunde som, når de laver agility, gøer meget. Og når de er ovre er de stille. De er glade og vil gerne dele den glæde med deres fører.

• #3   17. apr 2011 Det er en blading tør jeg, for ja hun elsker det, men det er ikke så meget når det er hendes tur faktisk, det er vente tiden.
    Jeg har prøvet at lave øvelser imens sådan at hun blev optaget af det, men så gør hun bare samtidig.
    Der går ikk 2 min uden hun skriger helt vildt, og andre syntes også det er helt ekstremt smiley

• #4   17. apr 2011 Er det ikke en mulighed, at du kan sætte hende i bilen i ventetiden, så hun ikke står og stresser op? Det vil da også gøre selve træningen bedre når der ikke fiser adrenalin rundt i kroppen på hende.

Hvor meget ventetid drejer det sig om?

• #5   17. apr 2011 Hun kan gø på komando, og når jeg afbryder træningen gør hun bare endnu mere smiley Har prøvet at lade være med at være med og bare gå rundt med hende, men hun gør bare. Når vi sidder stille er det rigtig slemt (også selv om jeg ´f.eks. laver små lege med hende imens)

• #6   17. apr 2011 Ja CH det ville det helt klart, problemet er bare at jeg ingen bil har, så jeg cykler frem og tilbare.. hehe..

• #7   17. apr 2011 Jeg tror det er meget normalt, har lige været til en opvisning og her gøede alle hundene rigtig meget så jeg tror måske det er fordi de er så ivrige når de løber..

• #8   17. apr 2011 Uhh min gamle hund gjorde det også, af ren og skær spænding, jeg lærte ham at gø på komando, og når jeg kunne se han var ved at sprænge af spænding fik han lov til at gø 3-4 gange smiley

• #12   17. apr 2011 Oftest er det netop ikke halsgivning, de har gang i når de står på pladsen, men afløb for overspænding.

Når hunden ikke kan lukkes væk, så ville jeg intensivt træne på at få stressen ned hos hunden.

Jeg ville sandsynligvis bruge en periode udelukkende på dette og ikke lade hunden gå i gang med sit vanlige træning før den kan holdes i ro i ventetiden.

Kommentér på:
Hold nu kæft - Gø-træning

Annonce