1.408 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Hold nu kæft Claus Hold nu kæft Claus

Hjort Frederiksen, selvfølgelig kan man intet bevise, men selvfølgelig har LLR´s hyggestunder med fiskekongerne og deres gode bidrag til fonden ikke bare været fordi de var vilde med at være sammen ...

Han er jo ikke mega dum, så det eneste han kan hænges op på ENDNU en gang er enormt dårlig dømmekraft, og det har han jo vist gang på gang at det er han da helt ligeglad med, bare han får hvad han vil have ....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold nu kæft Claus
  • #1   30. jan 2018 Det er faktisk en grim sag, der kan koste os pladsen som det mindst korrupte land.
    Men hvad vil DF gøre?
    Forlange at Løkke går af?. De vil ikke have et valg, så alternativet er en ny statsminister.
    Men det dur heller ikke, fordi de ikke vil have Kristian Jensen. Og Venstre kan ikke lade DF diktere at Støjberg skal være formand.

Så der sker nok ikke det store

• #2   30. jan 2018 nej der sker da ikke en meter, intet kan bevises, så max en næse for dårlig dømmekraft ...

vi er måske nok et af de mindst korrupte lande, da der sjældent gives fx penge osv ... men er sikker på der sker meget bytte tjenester, og den ene tjeneste er den anden værd hist og pist .... her er det måske bare lige tydelig nok med ferie i Skagen, firmafest og donation til en fond ... og så al den snak om at han ikke kendte kvotekongerne osv ...

• #4   30. jan 2018 tror nu mange danskere ikke finder det ok, men har resigneret for de gør jo alligevel som de vil de politikere og hytter deres eget ...

• #6   30. jan 2018 Jeg kan ikke se det forkerte i at han er til 2 møder i den anden ende af landet samme dag..

At han gør samme ting samme dag betyder jo ikke at han bliver betalt for det..

Jeg kan også gå i føtex når jeg alligevel er på apoteket efter medicin, helt uden føtex har betalt mig for det..

• #7   30. jan 2018 nu har 2 møder ikke noget med et ophold i et af Skagens dyreste sommerhuse at gøre, samt deltagelse i en firmafest, afholdt af en mand man for nogen tid siden sagde man ikke rigtig kendte til, og dertil lagt en fiskeripolitik der kostede ministeren pladsen, måske er den rigtige grund til at den minister trods flere sager ikke røg helt ud, at han ikke førte den politik helt uden billigelse fra sin chef, der jo tilsyneladende er ret godt bekendt med en af em der havde stor gavn af politikken ....

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #9   30. jan 2018 Folket bestemmer. De har valgt at have manden som statsminister velvidende at han har dårlig dømmekraft og moral. Når det ikke har nogen konsekvenser forsætter han da bare.

Det værste er jo at de ikke kan se problemet i det. Alle andre steder ville man være erklæret inhabil.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#11   31. jan 2018 Man er jo udmærket klar over hvilken partier der støtter hvem. Altså er man med til at stemme ham på posten uanset at man ikke stemmer på hans parti.

• #12   31. jan 2018 Og måske man har stemt på et parti, der støtter ham fordi man opfatter ham som det mindste af to onder. Sådan er vi vist mange der har det.....
    Politik handler ikke ret meget om ideologier og den slags mere. Det handler mere om studehandler om hvem der kan få raget noget magt til sig. Det er grimt at se på og jeg må tilstå at demokratiet - i min optik - har mistet lidt af glansen.

• #13   31. jan 2018 https://www.bt.dk/politik/lars-loekke-er-blevet-meldt-til-politiet

har også læst et sted at han ikke vil ligge korrespondance/sager om kvotekongerne frem som har været over statsministeriet .... samt at flere jurister udtaler at det sagen som beskrevet kan have karakter af bestikkelse ...

• #14   31. jan 2018 der er alt for mange partier at stemme på efter min mening .. uanset hvor man stemmer kan man aldrig rigtig regne med hvad man får .. man ved aldrig hvad vej pilen peger for fx Radikale, og til næste valg kan man næppe være sikker på hvad DF vil efter valget...

Så jeg synes ikke man kan sige over en kam at danskerne får de politikere de peger på ....

og uanset så har vi vist ikke i den tid jeg kan huske haft en statsminister med så konsekvent en dårlig dømmekraft gennem flere år ... han lærer jo ikke en meter, ellers er han , og det tror jeg han er, bedøvende ligeglad. Hans fremtid er sikret, han får en fed økonomi i hans alderdom og hans eftermæle er allerede ikke for godt, så jeg tror da bare han vil have det bedst muligt så længe det varer ....

• #16   31. jan 2018 Fair nok helt sikkert enormt dårlig dømmekraft.

Men hvem skulle så være statsminister som ikke har været tåbelig på et tidspunkt Det var jo ikke lige frem som om Helle ikke gang på gang viste lige så dårlig dømmekraft.

• #17   31. jan 2018 ej, uanset hvad man mener om den ene eller andens politik, så handler det her om dømmekraft ifht hvad man kan tillade sig på det personlige plan når man er politiker, der havde hun nu ikke den samme lave moral for egen vindings skyld ...

• #19   31. jan 2018 det kan man godt, tænker jeg ... men det er det samme for alle off. ansatte man må ikke tage imod gaver og tj.ydelser ... som der skrives, jo måske havde de været venner i 30 år og normal gave niveau var ophold i 10.000 kr størrelsen, så kunne man ikke sige noget ... men nu har de kendt hinanden i få år (iflg. LLR´s første svar så kendte de jo ikke hinanden smiley ), det gjorde de så alligevel ... tænk man kan glemme man kender en mand som har foræret en et ophold til den værdi, samt indsamlet ret mange penge til ens fond, og hvor man har været til fest på Train i Aarhus .... måske egentlig hans opførsel er undskyldt, han må jo hans alder taget i betragtning lide af en eminent dårlig hukommelse .....

det er ikke længe siden der røg hoveder blandt nogle off. ansatte i forbindelse med noget Atea computer dims ....
    og, mener det var kvindelig borgmester i Kbhv der røg da mandens/eller venners firma fik store opgaver osv ... så jo man kan være privat men man skal sateme sørge for der ikke er sammenfald i noget som helst fordels politisk med dem man er privat med ... og som jeg forstår det, så lå der stramninger overfor kvotekongerne i skuffen i Fiskeriministeriet som ikke kom videre i Esben´s tid, det kan man jo så tro ikke kun har været Esbens skyld ....

• #20   31. jan 2018 Nu er du vist lidt farvet Hanne, hun var ikke et hak bedre

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#21   31. jan 2018 Hun fik da ikke foræret gaver af personer som kunne have interesse i at få indflydelse. Betalt undertøj. Barn der kom med på rejse for andres penge.?

Så jo. Hun var faktisk bedre i den henseende. Der var en skattesag og det var hvis det.

• #25   1. feb 2018 Hvis man vil være et lands statsminister så bør man dælme holde sin sti ren og være forberedt på at der ikke skelnes så meget mellem hvad der er privat og hvad der er en del af embeddet. Det burde karrierepoliterne da for fan*** snart have indset. Selvom man måske ikke direkte har begået ulovligheder så er det faktisk ikke OK at man gør noget, der ligger på kanten af loven eller som gør at folk bliver i tvivl om ens dømmekraft nu også er god nok. En statsminister bør altså gå foran med et godt eksempel.
    Fx var Helle T og hendes mands skatteundragelse et af de værre eksempler i nyere dansk politik på hvordan man IKKE skal gebærde sig; Man kan ikke bede almindelige danskere om at betale mere i skat mens ens mand i fin stil har undladt at betale sin skat i DK.
    Og så skal man da også som vælger vide at der ikke er vandtætte skodder mellem erhvevsliv, fagforeinger, interesseorganisationer osv og politikere. Og det er da ikke en dårlig ting at forskellige instanser i samfundet lytter til hinanden og lader sig på påvirke af hinanden.
    @25: Demokrati rimede sådan set heller ikke så godt på den forrige regering, der lagde ud med at hive folk ind der ikke var valgte som ministre. Det var noget de havde kritiseret tidligere regeringer for og så gjorde de det sørme selv smiley
    Jeg må tilstå at min stemme som regel går til den jeg føler er den mindste af to onder - og det er dælme da et skråplan at det er blevet sådan.

• #26   1. feb 2018 tror alle er klar over det ikke er vandtætte skodder, og der er lobbyisme så det batter ... men det her med sommerhus, donationer osv når man så bliver spurgt og først siger man ikke kender manden, for derefter at det viser sig at det gør men, det virker suspekt og som om man godt vidste det var på kanten når så man bliver opdaget så er det privatliv ...

der er også forskel på om udefrakommende ved gaver og lignede har haft direkte indflydelse på beslutninger, og det tror jeg faktisk ikke er sket, omvendt har man i V måske ikke ligefrem haft travlt med at lave en lovgivning og rammer der var trælse for kvotekongerne, ikke at det har været sagt med ord fra fiskerne side men der er ting der ligesom bare sker fordi man gerne vil være gode ved dem der er gode ved en selv ....

ting der sker mellem linierne ...

måske jeg husker helt forkert, men blev Helle T´s mand dømt for skatteunddragelse, det mener jeg ikke ....

• #27   1. feb 2018 Var det 190.000 kr fra fiskerne til Løkkefonden?

• #28   1. feb 2018 Der var ikke en retssag mod Kinnock.
    Skat undersøgte sagen, og fandt at han ikke havde bopæl i Danmark, i de ¨år det drejede sig om.

• #29   1. feb 2018 så han havde ikke "snydt" ...

jeg tror såmænd heller ikke LLR snyder, han rager bare til sig af goder, og mener sig berettiget til dem ... og imo er det ikke rigtigt foreneligt med hans hverv .. gad vide hvor mange der ville forære ham det samme ting hvis han bare var LLR privatmand ....

• #30   1. feb 2018 @ CH ... omkring 800.000 siger et hurtigt Google ...

• #31   1. feb 2018 Fra fiskerne alene?
    Jeg synes de sagde 190.000 (hvoraf de 50.000 var fra ham med sommerhuset) i Tirsdagsanalysen

• #32   1. feb 2018 ja det var vist i den ene gang https://www.fyens.dk/indland/Kvotekonger-betalte-Halvdelen-af-check-til-Loekkes-fond-kom-fra-fiskere/artikel/3225927

men der er jo samlet ind og doneret i flere år ... kan se en artikel fra 2016 skriver der er det for 3. gang ...

• #33   1. feb 2018 For mig handler det simpelthen ikke om hvilket parti man er medlem af, eller hvilken fløj man tilhøre. Når man gang på gang hiver den ene løgn og skandale frem, så burde man simpelthen ikke sidde på den post, og jeg forundres simpelthen over at hans parti ikke vælter ham af pinden!

Han beviser gang på gang, at han VIL have magten, og er skide ligeglad med alt andet, og det gælder både som partiformand og som statsminister. Ikke engang et mega dårligt valgt pga HAM, fik ham til at tænke over at han måske skader sit parti mere end han gavner, og han burde vige sin plads.

At mange folk så åbenbart glemmer hans ene løgn og skandale efter den anden, ugen efter det har været fremme, det undre mig så virkelig også. Og der er jeg igen bedøvende ligeglad med hvilken fløj eller hvilket parti man tilhøre, er man politiker og er man valgt ind af folket, så holder man simpelthen sin sti ren, passer sit job, og kæmper for de ting partiet nu engang har af politik, og det er altså ikke svindel og løgn.

• #34   1. feb 2018 her står der noget om at det er 800.000 over årene ..

faldt også over en anden artikel, som jeg nu ikke kan finde, men hvor der stod noget om at ham John havde forsøgt at klage sin nød ang. fiskeripolitik til Løkke tilbage i 2012, men ikke var kommet igennem før han begyndte at samle ind til Løkkefonden, så kom der hul igennem , ...

• #35   1. feb 2018 linket : https://piopio.dk/kvotekonge-sendte-store-beloeb-til-loekke/

• #36   1. feb 2018 Sommerhuset kan ikke hisse mig op. 10.000kr kan lyde som en stor gave, men hvor kommer det beløb fra?
    Det har ikke kostet fiskeren 1 kr at give gaven, og det har formedetlig heller ikke haft nogen særlig værdi for Løkke familien.
    Men jeg har et problem med at Løkke har forsøgt at skjule, at han har en relation med disse fiskere.

• #37   1. feb 2018 det er heller ikke tingene som sådan der hidser mig op, er nu ikke hidsig, det er den manglende føling med hvad man kan og ikke kan i den stilling ... og hvis man ikke mener der er noget glat i det, som i overhovedet ikke, hvorfor så skjule relationen ... og så det faktum at der har ligget oplæg til stramninger klar i fiskeriministeriet

prisen på sommerhuset er sat efter hvad et hus af den standard i den uge ville koste at leje, har jeg læst et sted ....

• #38   1. feb 2018 Tja og jeg lånte min bil ud til mine venner i 3 uger. Det kostede mig ikke en øre, men hvis man sammenligner det med at leje en bil, så er det en gave af en værdi der svarer til at leje en bil i 3 uger?

Og skal man lede efter en "rygende pistol" i den her sag, så burde man nok fokusere på Venstres ordfører på området, som har haft en personlig stor gevinst ud af samarbejde med "kvote kongen"

• #39   1. feb 2018 hvis nu de havde været venner i mange år, og de jævnligt havde fx lånt sommerhus af hinanden så ville det ikke blive betragtet på den måde, har jeg læst ..

• #40   1. feb 2018 Det har absolut ingen relevans, at een personer udlåner en bil, et sommerhus eller noget tredje. Det får først betydning, når modtageren er folkevalgt politiker med stor indflydelse på landets lovgivning.

• #41   1. feb 2018 For mig er sommerhuset mest prikken over i'et.
    Humlen i mine øjne er, at man via Løkkefonden har betalt sig til adgang til statsministeren.

Det er en klam form for lobbyisme, som kan lede mod korrupsionstanker.
    Især når manden samtidig forsøget at lyve sig fra en relation, som han tydeligvis har.

• #44   2. feb 2018 ja det er jo sådan de gør, det er ikke direkte korruption, men bare usmageligt ...

• #45   18. feb 2018 Mon ikke der er nogen der er glade for at der er kommet andre ting der beskæftiger pressen i disse dage ....
    håber nu ikke sagen får lov at gå i glemmebogen

Kommentér på:
Hold nu kæft Claus

Annonce