748 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor dælen .............. {{forumTopicSubject}}
Er det så svært at få en plads på et begynder AG-hold ??
Da jeg skal tage de offentlige , har jeg været nødsaget til at skele til skolernes beliggenhed , men jeg er ligeglad med om det bliver den ene eller den anden aften , weekend eller hverdag.
Men nu har jeg søgt 2 steder og ikke engang fået svar ( det er nok et par måneder siden jeg søgte )
What to do ??
Skal jeg bare søge igen og igen , så de bliver trætte af alle mine mails eller skal jeg vente på et evt. svar ??
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Det vil jeg straks gøre imorgen efter arbejde , tusind tak for rådet
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
De er så altid super flinke når man kommer igennem til dem, bare ikke forvent de tager den første gang
jan 2010
Desværre ikke , men lige nu har jeg slået mig til tåls med det job jeg har og heldigvis er der bedring i brokkeriet efter oversygeplejersken har haft fat i den værste af brokkehovederne.
Hun var til 8 ugers samtale ifm. hendes prøvetid og fik forlænget sin prøvetid endnu 3 mdr. ( som hun skulle skrive under på )
Så nu håber jeg blot på at min tålmodighed rækker længe nok til at hun holder op af sig selv eller ikke bliver fastansat.
Mine andre kollegaer er også blevet træt af hendes brok og går til ledelsen hver gang der er noget.
Med mig er det sådan , at hun slet ikke brokker sig når jeg er i nærheden , så hun har da forstået og læst teksten på væggen.
Så jeg har fået fred på den front , men det føles alligevel akavet når vi er i samme rum
Tak fordi du spurgte
jan 2010
Jeg ved godt Bertil først fylder et år i denne måned , men jeg VED , at lige netop AG er det der skal til , for at han for bygget mere på sin selvtillid og dermed få fjernet den sidste rest af hans " skrald i rygsækken " som han havde med fra forrige ejer
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Det kan så til gengæld måske være til din fordel, da nogle måske ikke har fået betalt, eller finder ud af at tiden alligevel ikke er til det.
Men ja, som de andre siger. Ring. Så ved du at et menneske er opmærksom på at du eksisterer og er interesseret. Der er så meget der kan gå galt med de der e-mails.
Hvorfor dælen ..............