{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

hund bange for ældre mænd? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rigtig dejlig hund, som aldrig har været aggressiv på nogen måde,
Men her på det sidste er hun blevet meget bange for ældre mænd med gråt hår og skæg. hun piver og knurre når de går forbi hende, hun er blevet kaldt den mest glade hund i hele verden af flere mennesker som har mødt hende og hun er kærlig og dejlig.
Her for et par mdr. siden fandt vi en ældre død mand med grå hår og skæg, da vi var ude og gå tur, og der skulle jeg give hjertemassage og det hele var meget hektisk og skræmmende, både for hunden og jeg. Så her er mit spørgsmål;
Kan det være at hun forbinder de andre mænd med ham vi fandt?
jeg har ALDRIG set hende opføre sig på den måde før, hun plejer altid at være den første der skal sige hej til folk der ringer på døren men ligeså snart hun ser at det er de her mænd som kommer så bliver hun vildt bange og piver, og jeg kan ikke rigtig gøre noget ved det da det er håndværkere som skal lave ting i min lejlighed over lidt længere tid så er nødt til at være hos hende når de kommer for at fixe lejligheden.
Det er selvfølgelig et stort problem da jeg ikke synes at min hund skal være bange for folk som ikke gør hende noget.
Håber der er nogen der kan svare på dette, .
det ville i hvert fald gøre min dejlige hund og jeg glade smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund bange for ældre mænd?
  • #1   21. mar 2011 Tror godt episode men den døde mand kan have noget med hendes reaktion at gøre. Jeg ville prøve at træne med hende, kender ud måske nogle ældre mænd som kan give hende et nyt godt syn på ældre mænd?

• #2   21. mar 2011 Det er også det eneste jeg kan komme i tanke om, der kan være galt for hun har altid været meget glad for alle.
    kender desværre ingen ældre mænd og det gør det jo lidt svært at træne,.
    den ene håndværker der kommer her, er glad for hunde og har også haft hund altid men hun kan bare ikke lide ham.
    hun har været ved at varme lidt op overfor ham men holder stadig meget afstand og han skal ikke komme for tæt på hende før hun piver og kryber sammen og gemmer sig bag mig.

• #3   21. mar 2011 Jeg vil også mene hun har kunnet mærke på dig alt ikke har været som det skulle og det måske har gjort hende utryg... håber også som Louise Britt P skriver, at du kender nogen hvor hun vil kunne få gode oplevelser sammen med :o)

• #4   21. mar 2011 Prøv at aftale med ham at når han kommer skal han have lækre godbidder med som han bare skal kaste til hende. Ellers skal han bare ignorere hende. Ikke noget med at prøve at røre eller tale til hende, bare kaste godbidden til hende.
    Det kan måske bløde hende lidt op og det vil gøre at hun får en positiv oplevelse med at der er ældre mænd i hendes nærvær.

• #5   21. mar 2011 Louise Britt P
    han har forsøgt med hundekiks og siddet på gulvet og snakket roligt til hende og med en drillende stemme, men hun er for bange :s

• #6   21. mar 2011 forstår sgu ikke helt hvorfor hun ikke kan lokkes med noget som helst, for hun plejer at være så glad at det er helt forfærdeligt
    og har altid kunne lokkes med godbidder.

det kan være vi skal på besøg på det plejehjem hvor min mor arbejder og se hvad hun så siger til det,

• #7   21. mar 2011 Ihvertfald bare husk at hun ikke må udsættes for noget hun ikke kan styre.

• #8   21. mar 2011 Vil heller ikke tvinge hende til noget hun ikke kan lide og måske gøre hendes angst værre så det bliver med meget forsigtighed

• #9   21. mar 2011 Miriam S.
    haha ja tror ikke der er så mange der ville svare Ja hvis jeg gik rundt på gaden og spurgte alle grå håret mænd på min vej
    " Hej kunne du tænke dig at ligge stille uden at sige noget i ca en times tid med leverposteg i lommen hjemme på mit gulv så min hund kan snuse til dig? "
    men det kunne da være sjovt at prøve, bare for at se om der skulle være nogen der gad haha smiley

• #10   21. mar 2011 Miriam S

haha ja den add skal da nok give nogle skumle svar smiley

men ja det tror jeg også, for det var meget hektisk og hun kunne jo også mærke på mig at det ikke var det sjoveste.
    Hver gang hun kommer lidt tæt på så skamroser jeg hende og så logre hun med halen og brummer, (hun brummer når hun bliver i godt humør)
    men hun holder en vis afstand.
    næste gang ham håndværkeren kommer så ku det være jeg skulle spørge om han gider smide sig på gulvet :b
    han kan sikkert lokkes med chokoladekage smiley

Kommentér på:
hund bange for ældre mænd?

Annonce