495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Motivation til træning?? Motivation til træning??

Jeg synes Ellis interesse for at træne ikke er særlig stor. Frikadeller plejer at hjælpe, men hun er begyndt at ignorere godbidderne eller spytte dem ud nogle gange når jeg prøver at træne med hende. Det er især til klikkertræning, hvor hun hurtigt mister interessen, men også derhjemme engang i mellem. Jeg har tænkt på at bruge legetøj, men jeg ved ikke hvordan jeg skal få det til at fungere?? Og kan det fungere med klikker?? Eller er der nogle der har nogle andre forslag?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motivation til træning??
  • #1   18. mar 2011 Jeg vil umiddelbart tro dine kriterier er for lave, men det er svært at vide når man ikke ved det jo

• #2   18. mar 2011 Irene J: Hvad mener du med kriterier?

• #3   18. mar 2011 Jamen at du ikke stiller krav til hunden, at du bare roser for alt. Hvis nu du f.eks. træner dæk, så roser du ved hver eneste dæk i stedet for at stille krav og kun rose ved de 4 hurtigste dæk ud af 5.

• #4   18. mar 2011 Hmm... Det ved jeg nu ikke. Vi træner at hun skal sitte lige, fordi hun smider bagbenene ud til den ene side, og der roser vi jo ikke for de forkerte sit.... Men det kan godt være at du har ret. At hun skal yde lidt mere..

• #5   18. mar 2011 Jeg aner det ikke, det var bare min tanke, har jo ikke set jer træne, så det er jo svært smiley
    Men vil da sige at med det du beskriver, så er i på rette vej i hvert fald og så må du prøve at gøre det mere spændende på en eller anden måde, som f.eks. Katrine beskriver

• #6   18. mar 2011 Katrine S: Det med energi og kropssprog, gør jeg også så godt jeg kan. Men jeg synes det er svært!!

• #7   18. mar 2011 Lyder osm om du har fået en Corgi indenfor døren. Hun keder sig smiley De er nogen banditter, og der skal virkelig kæmpes med motivationen ISÆR i den alder. Har selv været der med Klunte.
    Korte træningspas ikke for lang tid af gange. Variation i godbidderne, begejstring også bare kæmp. Det skal nok komme igen...

• #8   19. mar 2011 Anne-Katrine K: Det håber jeg virkelig at det gør.

• #9   19. mar 2011 Jeg træner kun i korte perioder af gangen og det går også udmærket, når det kun er så kort tid. Men til træning er det meget svært at holde på hendes opmærksomhed. Men nu har jeg også meldt fra til træning. Vi skulle være startet til Rally, men jeg tror ikke hun er klar til det/ ville få så meget ud af det her og nu. Så hellere vente lidt så hun får noget ud af det.

Kommentér på:
Motivation til træning??

Annonce