913 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Godbidder - inspiration Godbidder - inspiration

Jeg mangler inspiration til nogle lækre godbidder.
Vi starter til Rally imorgen og vil gerne have nogle lækre godbidder med, der kan motivere min hund smiley
Til træning om lørdagen bruger vi bl.a. pølser, frikadeller og lever, men jeg vil gerne finde nogle andre super lækre godbidder til Rally træningen.

Nogle gode idéer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder - inspiration
  • #2   16. mar 2011 Anne: noget specielt slags ost :)?

Maj-Britt: tilberede du dem på nogen måde? tænker mest på bacon

• #3   16. mar 2011 jeg bruger som regel små pølsestykker, men for Dina er der intet bedre end Ziwipeak.
    Det er små stykker tørret kød, som nemt kan deles.
    De andre til træning vil ikke stå ved siden af mig, når jeg har dem i lommen, for så spæner deres (ellers lydige eliteholds) hunde hen til mine lommer smiley
    Det dufter åbenbart helt vildt godt, og sviner ikke i lommen fordi det er tørret.
    Man kan købe dem over nettet og i forsk foderbutikker.
    jeg plejer at købe dem når vi er til udstilling, for så er der lidt priskrig mellem de forskellige stader.

• #4   16. mar 2011 tun på tube er en sikker vinder her hjemme smiley

• #5   16. mar 2011 og tør brislling er mine os helt tosset med

• #6   16. mar 2011 Hanne: jeg fik en gratis pose Ziwipeak med fra min foderforhandler den anden dag, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg vil gerne have nogle "bløde" godbidder med til hende, synes også de er mere håndterbare når de er skåret i tern smiley

Anne: så tror jeg jeg skal forbi føtex og finde en ost jeg kan lave godbidder af smiley

• #8   16. mar 2011 Ost og Pure Meaties kylling eller and= en hund der kan alt!!

• #9   16. mar 2011 Mine er vilde med kyllingepølse

• #10   16. mar 2011 Vi bruger en opskrift vi har på hjemmelavet hundekiks, det er de vilde med. En opskrift vi fik genne et blad fra dyrenesbeskyttelse for børn vores søn får.

Vi står trofast og bager dem, hvad man dog ik gør for de kære små hunde smiley

• #11   16. mar 2011 Vi laver levergodbidder.

Lever skæres i skiver, koges til den er "fast"...ca 15-20 minutter.
    Evt et hvidløg med i gryden, så der er flåtbeskyttelse inkluderet.
    Leveren skæres i tern og ristes på en plade i ovnen indtil de er, som man vil ha dem.

Vi laver dem med lidt skorpe og bløde indeni, så hunden ikke skal stå og knase løs midt under træningen. 175 grader i....ja, det ved jeg ikke...indtil de er færdige ;O)

Hundene ELSKER dem, og jeg ELSKER at vide, præcis hvad jeg giver dem i munden ,O)

Kylingepølser fra Fakta er også gode. Også lige en tur i ovnen.

Begge dele kan sagtens puttes i lommen, da det fedtede går af dem efter en tur i ovnen.

• #12   16. mar 2011 Glemte lige....

Jeg laver en ordentlig portion....hvis huset skal stinke, skal der også være en mening med det ;O) og så fryser jeg dem ned i en stor pose.

En ½ time inden træning tar jeg en håndfuld ud og lader dem tø op, og vupti, så afsted.

• #13   16. mar 2011 Nu kan jeg dælme godt forstå, at Odin ikke gider mine godbidder, set i sammenligning med, hvad I giver jeres hunde :o) Tror jeg må prøve den med skinketern - så kan det være, at "banditten" kan lokkes til nogle nye tricks smiley

• #14   16. mar 2011 Tun på tube, er det ikke også ret uhåndterbart :)?

Tør brisling vil jeg også godt vide hvad er?

Maibritt: som skrevet i indlægget, har jeg tit lever med til det træning jeg går til om lørdagen, og det laves på ca. samme måde som du beskriver, men jeg søger noget andet til Rallytræning om torsdagen smiley

• #15   16. mar 2011 Annette: hvad giver du ham da af godbidder? Forhåbentlig ikke hans eget fodet eller tørre kiks smiley

• #16   16. mar 2011 Årrh for hulan, det havde jeg ikke lige set i farten ,O)

Nå men altså....kyllingepølse-tricket er altså rigtig godt ;O)
    Man får 5 små pølser for 10,- (mener jeg) som vi skærer i skiver og så skærer dem i ½måner.
    Ind i ovnen (ca 180 grader, varmluft), hvor de først svulmer lidt op, og når de så kommer ud, "falder de sammen" og blir FANTASTISKE. De dufter SÅ godt, så vores unger render og spiser af dem, hvis de ikke er pakket væk med det samme ;O)

• #17   16. mar 2011 Maibritt: god idé med kylligepølserne, vil se om jeg kan finde sådan nogle smiley
    Hvor køber du dem?
    Jeg skal så skærer skiverne i 6 små stykker - jeg har jo en lille hund :o)

Min barf forhandler får også nogle superlækre oksepølser hjem, men det er desværre først i næste uge smiley

• #18   16. mar 2011 Hihi, ja det er rigtigt.
    Den skulle jo nødigt kløjs i dem ;O)

• #19   16. mar 2011 Ja og til træning ryger der jo en masse godbidder i gabet, så hun skulle ogå nødig blive mæt før vi er færdige :o)

• #20   16. mar 2011 Kyllingepølserne kan du bl.a. købe i Fakta:)

• #21   16. mar 2011 Okay tak for det smiley

• #22   16. mar 2011 Bruger Skinketern eller kyllingetern. Det er lækkert og nemt, når man har travlt.

• #23   16. mar 2011 De små kyllingepølser fra Aldi er et hit. Lillebror ost eller flødehavarti. Tunguf på tube. Men der er vist intet der slår kogt hjerte her i huset...

• #24   17. mar 2011 Kyllingepølser vil jeg helt klart forsøge mig med smiley
    Jeg har købt en stor ost jeg skal hjem og skære i små tern i eftermiddag, som vi bruger til træningen i aften smiley
    Kogt hjerte skal også prøvet, har hørt noget om at det skulle være bedre for hunden end for meget lever.

Kommentér på:
Godbidder - inspiration

Annonce