{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemmelavede hundekiks/godbidder
  • #1   19. maj 2010 indmad i alle afskygninger dampes, skæres i passende stykker og lunes i ovnen ved svag varme til de har den ønskede konsistens..

Jeg laver dem så de stadig er bløde og svampede, men de får lige nok til at der ikke køber blod fra.

Opbevares bedst i fryseren i passende portioner =)

• #2   19. maj 2010 Tørkost opblødes i vand, og der blandes leverpostej, tun el. lign. i.

"Massen" kommes i tomme marvben, som puttes i fryseren, og hundene får så benet frosset.

Det er ubetinget mine hundes favorit, og så er den både billig og holder meget meget længe smiley

• #3   20. maj 2010 Nina, hvad temperatur har du ovnen på og hvor længe giver du godbidderne? Jeg har et stort stykke kalvelever, som jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med (manden HADER indmad), så det ville være super hvis jeg kunne lave godbidder af det. smiley

• #4   20. maj 2010 Jeg sætter den på 200 grader og pikler rundt i stykkerne med jævne mellemrum..

Det tager omkring 20-30 min at lave dem og det er læææææækkert siger Kaoz =)

Men jeg har også altid tavlt med at få dem lavet, den oprindelige opskrift hedder vist 50 grader, men ikke i min ovn *GG*

Ved 50 grader tager det omkring 2-4 timer.. Så længe gider jeg ikke holde øje med ovnen *GG*

• #5   20. maj 2010 Tak for det! Jeg er heller ikke verdens mest tålmodige menneske, så jeg satser nok også på de høje temperaturer, så kan man jo altid fryse stykkerne for at forlænge holdbarheden. smiley

• #6   20. maj 2010 Ja jeg fryser ned i små lynlås-poser, de tøer utrolig hurtigt, så det er let lige at tage op til træning eller lidt ekstra godt på turen =)

Kommentér på:
hjemmelavede hundekiks/godbidder

Annonce