{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klik træning..
  • #1   10. feb 2011 okay, kunne godt være de billige ikke holder ret længe eller har en sær klik lyd..

• #2   10. feb 2011 Jeg købte bare en billig én i maxizoo. Hovedsagen er bare at hunden forbinder dén klikker med noget positivt. Meeeen man kan gøre en masse ud af det, og købe flotte designer-klikker. Kan sq bare ikke huske alle de fede hjemmesider...desværre :-/. Jeg startede med at google klikke-træning. Det alene gav et rigt udbytte af sites med gode ideer. Derefter gik jeg i bog og ide og kiggede efter bøger specifikt om hundetræning og klikketræning. Fandt en bog til 100kr som hedder "træn med din hund". Men jeg kunne nu godt have nøjes med nettet, for dér står en masse gode artikler om emnet smiley

• #3   10. feb 2011 SUPER god idé, det kan du lære din hund mange nyttige og sjove ting med. Ved de sælger en bog ang. klikkertræning ved min dyrlæge, men kan dælme ikke huske hvad den hedder smiley

• #4   10. feb 2011 okay, så ved jeg hvad natten skal gå med smiley
    skam ikke fordi jeg vil have en designer klikker, hunden er sikkert ligeglad med om det er bling bling eller ej smiley

men hvis jeg nu træner med klikker nu her, kan jeg så godt fjerne den sener hen, eller kan hunden ikke finde ud af det uden ?

• #5   10. feb 2011 Malinois fan . Kanon, mange tak smiley

• #6   10. feb 2011 jakob- Hunden kan godt finde ud af det når du fjerner klikkeren. Det er en super god indlærringsteknik, men når hunden er sikker i komadoen, lystre den også uden klikker.

• #7   10. feb 2011 Canis har også bogen Klikkertræning for din hund
    den er altså rigtig god så den kan godt andbefales og købe især når man er helt nybegynder.

Med hensyn til hvilken klikker der er 'bedst' så det jo meget forskelligt hvad man syntes der er lettest jeg mest til dem der han en knap og ikke en boks da jeg kan reagere hurtiger med knappen men de virker jo stort set alle sammen, kan kun huske jeg har købt en som ikke var meget værd.

• #9   10. feb 2011 Nogen som ved om der er noget klikke træning i Esbjerg omegn

• #10   12. feb 2011 Jacob, det er meget vigtig at man er lærer at bruge klikkeren korrekt hvis du vil bruge den til mere en ting. Kan fortælle det er vidunderligt værktøj når man ikke kan beløne sin hund under en øvelse. Tilsvarende ordet dygtig.

Nogle der har denne bog?
    Klikkertræning af hunde
    (Klikkertræning af hunde)
    Forfatter:
    Karen Pryor
    Oversætter: Dinny Lund
    ISBN 13: 9788711165638
    Forlag: Aschehoug i samarbejde med Dansk Kennel Klub

Jeg står og mangler den til min klikkertræner uddannelse.

Kommentér på:
Klik træning..

Annonce