{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klik træning..
  • #1   29. apr 2008 Hej Søs

Jeg gik i gang med klikkeren på Aqui da han var 8 uger og én dag gammel, så det er ikke for tidligt smiley Jeg vil varmt anbefale at I lige smutter på biblioteket efter bogen "Klikkertræning for din hund" af Egtved og Køste. Den er kort og præcis, og den perfekte "kom-godt-i-gang" bog.

God fornøjelse med det.

• #2   29. apr 2008 jeg klik træner Aslan herhjemme i alle de basale ting og det går så godt, jeg har gjort det siden han var 11 uger så det kan du sagtens, det er jo bare postitv forstærkning af din kommando og de reagerer så godt på det... Aslan har på 4 uger lært: sit, bliv siddende, dæk, bliv liggende, hjemkald, giv pote, rulle rundt, high five og nu er vi ved at lære ham navnene på hans legetøj smiley

• #3   29. apr 2008 jeg startede for nogle uger siden, freja er et år. og jeg har været rigtig glad for det. hun lære tingene meget hurtigere. hun lærte dæk på bare 5min smiley så jeg kan varmt anbefale det.

• #6   29. apr 2008 Jamen det lyder som om det er noget vi skal gå igang med.. Sådan en klikker.. HVor køber man dem?? Hos en dyrehandler???

• #9   29. apr 2008 Okay.. Jamen jeg må da bare en tur i dyrehandleren i morgen, og så en tur på bibloteket til at starte med indtil jeg selv har fået købt en bog..

• #10   29. apr 2008 Julie & Gucci A
    - Hvor på nettet har du købt din bog??

• #12   29. apr 2008 OKay.. Jamen jeg slår et smut derind og kigger.. Og jeg siger da tak for hjælpen.. smiley

• #14   29. apr 2008 kan også VARMT anbefale "klikkertræning for din hund" af Egtved og Køste!!!!!!

og nehj det er ikke for tidligt at komme igang, så bare spring på vognen og klik derud af

det er nemlig rigtig sjov at klikkertræne sin hund!!!!!

• #15   30. apr 2008 OKay.. Jamen efter alt hvad i har skrevet er jeg på vej ud for at købe en klikker i dag, og så lige en tur op og låne en bog om det, og så er vi ellers igang herhjemme, med min lille braser... Hehe

• #16   30. apr 2008 Et lille Tip smiley Du kan få en gratis klikker hos dyrenes bekæmpelse... Er også gået i gang med klikkertræning på min Pino... Og synes det er en god måde at træne på...

Kommentér på:
Klik træning..

Annonce