{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Det er noget der gør mig glad. LANGT {{forumTopicSubject}}

Ind i mellem henviser min mand nogle af hans klienter til mig, hvis de føler at de har problemer med deres hunde i hverdagen, eller de bare godt ku tænke sig lidt privat træning.
Nogle af de her klienter tror så at JEG løser deres "problemer" med deres hunde, såden i løbet af et snuptag, og de bliver jo vældig skuffet når hunde så forsætter med det, de synes er et problem, derhjemme.
Og det er selvom jeg som noget af det første, fortæller dem, at det altså kræver masser af arbejde af dem selv.
Nå, men her før jul havde min mand så, endnu engan, henvist en klient til mig. Den her klient har en dejlig, ung schæferhan. En lidt nervøs en af slagsen.........
Hendes første problem var at hunden trak. Jeg viste hende hvordan hun skulle få ham til at lade vær ( hun er meget eftergivende overfor hundens luner ).
Forlede ringede hun så til mig igen.
Nu havde hun et nyt problem: Hunden lavede udfald overfor andre hunde når de gik tur.
Vi aftaltes at mødes i går og jeg tog Isis pigen med for at vi kunne træne lidt sammen ( hun ville også lære at gå spor med hunden ).
Det første klienten siger til mig på p-pladsen, var " hvor har jeg glædet mig til idag- det er så skønt at du vil hjælpe". Allerede der blev jeg jo helt glad.
Hun fortalte at trækkeriet var blevet langt mindre ( for hun havde sgu trænet ).
Vi trænede så at hendes hund skulle lære at ignorer andre hunde og det gik fint. Bagefter lavede vi tre spor, som hunden så gik- også det gik fint.
Vi sluttede af med at gå en tur side ved side med vores hunde. Ingen udfald. Pragtfuldt. Begge hunde blev på det sidste stykke af turen sluppet fri, og sørmer om ikke de bare legede så pragtfuldt ( det dur Isis ellers slet ikke til ).
Mns jeg var i skoven med to af mine egne hunde, fik jeg en sms fra klienten, hvor hun takkede tusind gange og endnu engan ville fortælle mig hvor taknemlig hun var for min hjælp.
Tænk hvis ens kusister, på de faste hold jeg har, også var så positive. Så var der lidt mere ved det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er noget der gør mig glad. LANGT
Kommentér på:
Det er noget der gør mig glad. LANGT

Annonce