{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Min hund er ikke renlig!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'ere ..

Jeg har en hvalp på 18 uger, og hun er ikke renlig..
Hun var begyndt at vække os om natten, og kunne holde sig når vi ikke var hjemme, så hun var stort set renlig.. Nu er der gået et par uger, og hun er begyndt at tisse og skide indenfor igen når vi ikke er hjemme, og når vi sover.. Hvordan kan det være at det hele er gået baglæns igen? og det er ikke kun en tissetår , det er mange.. og hun har os skidt mere end et sted..

Nogen ideer til hvad man kan gøre?

Knus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er ikke renlig!!!!
  • #1   10. jan 2011 Forfra med renlighedstæningen. Hvis det kun var fordi den tissede meget indendørs, ville jeg nok ha gættet på noget urinvejsbetændelse og så var det en tur forbi dyrlægen.

• #2   10. jan 2011 Rikke -ud på badeværelset? Må man spørge hvorfor?

Planen er vel at hunden skal gøre den slags udenfor -så hvorfor ikke tage den udenfor?

Janni -det er ikke usædvanligt at det er noget med 2 skridt frem og 1 tilbage. Sådan er det i det meste træning. bedst som man synes det hele går på skinner, så er der pludseligt et tilbageskridt.
    Der er ikke andet for end at holde ved og være tålmodig.
    ESover hunden alene? Hvis dte KUN er når den er alene der er uheld, ville jeg overveje at kigge på om den måske er lidt utryg når den er alene.

• #3   10. jan 2011 Min hund var heller ikke renlig som 18 ugers, tror nogle er længere om det end andre.

• #4   13. jan 2011 Michelle :
    Vi er begyndt at tage hende med ind i soveværelset om natten , så hun kun er der, hun har før været over det hele . Og så er vi begyndt at lukke hende ud i gangen, når vi ikke er hjemme , og siden vi er begyndt på det, har hun intet lavet.. Troede ikke at pladsen ville kune gøre så meget .. Men det har hjulpet..
    For hun laver aldrig noget når vi er vågne og hjemme , der går hun til døren (:

• #5   15. jan 2011 Min er 13 uger og jeg har samme problem! For en uge siden troede jeg hun havde lært det, men nu går det tilbage igen.
    Selvom vi har døren udtil, til at stå åben kan hun finde på at sætte sig lige indenfor døren og tisse.
    Nar jeg går med ud er hun sød til at gøre det med det samme.

Tror det tager sin tid med sådanne problemer smiley

Hvis nogle har gode råd modtages de MEGET gerne.

• #6   27. jan 2011 min hun hund er 18 uger og har gået på wc udenfor de sidste 4 uger ,ingen problemer der men nu er hun begyndt at skide indenfor ,og hold fast hun æder det selv (hmm hun får det mad hun skal have) igår tissede den indenfor igen 2 timer efter hun var ude og tisse.. hun viser ingen tegn på hun skal ud selv om hun har lært at sidde pænt ved hoved døren når vi tar tøj på og skal ud og den er jo ikke dum da den både kan sitte lægge ,sidde pænt og vente til jeg siger fri .den kan gå i kassen og aflevere og får stå et nej .og hun drikker vel lidt over en halv liter vand om dagen ikke mere
    hvordan får jeg hende til at give et tegn

• #7   3. feb 2011 Hej alle smiley
    Vil bare fortælle jer at min hund er blevet helt renlig nu (: hun er blevet rigtig god til at gå til døren og hyle når hun vil ud .. Efter vi er begyndt at lukke hende ude i gangen når hun er alene hjemme har hun intet lavet indenfor.. Hun er blevet rigtig dygtig.. (:

Kommentér på:
Min hund er ikke renlig!!!!

Annonce