{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbe træning.
  • #1   21. dec 2010 Når den er fuldt udvokset fra 1½-2 år

  • #2   21. dec 2010 Som Vivi siger, men det kommer selvfølgelig også an på hvor langt du løber smiley

  • #3   21. dec 2010 Altså er kun lige startet med at løbe og der er kun 2 mins. løb i ALT også 10 min rask gang, så det burde hun vel godt kunne holde til ?

  • #4   21. dec 2010 Vent til hun er udvokset. Det ville være så ærgeligt at splitte hendes led og knogler af, bare fordi du ikke kan vente

  • #5   21. dec 2010 Jeg er ret sikker på, at så snart sneen er væk, så begynder min kære husbond med lidt interval-ture sammen med lillevappen. Han er knap et halvt år nu.

    Jeg ved godt, at man anbefaler at vente indtil hunden er udvokset, men jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke er tilhænger af, at pakke hunden ind i vat og bomuld - jeg synes det er fornuftigere at lave noget god træning, der opbygger muskler, i stedet for at skåne den for alt.

    Så han skal ud at løbe lidt - naturligvis i trav, og naturligvis som udgangspunkt med meget mere skridt end trav... Men det skal trappes op.

    Det eneste råd jeg kan give er, at lytte til din mavefornemmelse. Opdrættere har opdraget os godt - givet os råd som kan skjule tidlige skavanker hos hundene - og det er en personlig beslutning, om man vil ride med på den bølge eller ej :o)


  • #6   21. dec 2010 Jeg er lige startet med Funky. Hun er fra 16 sept. 2009.

    Jeg forsøger at løbe steder hvor der er mulighed for de kan løbe fri (de store hundeskove her i kbh) for så kan hun sætte sit eget tempo. Vi lagede ud med en stille og rolig 2 km og så accelere vi stille og roligt når hun har fundet tempo og teknink. De 2 store har jo lært det og man kan se at hun læner sig meget op af dem.


  • #7   21. dec 2010 Fellow var først med ude og løbe da har var 1½ og jeg havde fået tjkket hans HD status smiley

Kommentér på:
Løbe træning.

Annonce