{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

vil ik være i et hundebur mere {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har en belgisk hyrdehund som jeg bruger på mit arbejde da jeg arbejder som vagtmand. Jeg har altid haft aros med så det er ikke noget nyt for ham. Men det seneste stykke tid er han begyndt at hyle rigtig meget og bliver meget urolig når jeg lukker ham ind i hundeburet i bilen som han er vant til at være i. Jeg ved ik hvad jeg skal gøre for at stoppe det. Så ville høre om nogen kunne hjælpe mig. hilsen Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ik være i et hundebur mere
  • #1   4. dec 2010 Er det kun i forbindelse med arbejde at han kommer i bur/bil?

• #2   4. dec 2010 Har du vænnet ham til at buret er positivt? Du kunne belønne ham, og lade gode oplevelser ske, mens har er i buret - som noget legetøj han elsker, et kødben, en gulerod smiley

• #3   4. dec 2010 Ja det er det. I min privat bil er der desværre ik plads til et bur så der kan jeg ikke lukke ham i et bur.

• #4   4. dec 2010 Ja jeg har prøvet med godbider og ros men det hjælper heller ik.

• #5   4. dec 2010 Så må du vist i gang med at lære ham at buret er positivt. Han har sikkert haft en ubehagelig oplevelse der gør at han nu forbinder det med noget skidt.

Han må ind i bure og hurtigt ud igen, og så leger du med ham, roser ham så han forbinder at at have været i buret med noget godt, og at der sker noget sjovt når han kommer ud igen.

Små køreture der ender i noget sjovt og dejligt for ham, igen så han forbinder den med at det ender i noget sjovt.

Tag evt. buret ind i huset, så han kan bruge det som hule og have det som en del af hverdagen.