{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Ja og Nej med Kaoz ko {{forumTopicSubject}}

- og Kaoz´ moar der ikke kan finde ud af at filme rigtigt... Og har slasketøj på, men det er jo ikke mig der skal kigges på, det er køteren ; )

Jeg har denne gang sat flere jaér og nejér i træk, sidst mente i at han vidste det fordi det var hver anden gang.. Det var ikke med vilje..

Jeg er en skovl til at både optage og blive optaget.. Synes det er falskt.. Men nu plaprer jeg igen, se videoen og lyt til sangen (for i ikke bare skulle høre vinden *GG*), mine kommandoer var ikke højlydte nok til at det kunne høres =/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja og Nej med Kaoz ko
  • #2   20. aug 2010 Dyyyygtig ko*S*

• #3   20. aug 2010 Gælder det i øvrigt hvis hunden aldrig snapper efter godbidden -hvis nu jeg bare siger nej hver gang *GG*

Reiki fatter nemlig hat af den øvelse hihi

• #4   20. aug 2010 "Arrrrrj, moar! Lad nu være med at kaste de der i hovedet på mig.. Altså..."

Hvor er han skøn at se på smiley Jeg elsker hunde der er så glade at de tripper!.. Hehe..

Men øhm, er han en stor hund (læs: stor, ikke fed) eller r du en meeeeget petit pige?..

• #5   20. aug 2010 Anja -begge dele... nina er bare en lilel spirrevip;o)

-og kan lige se at hun har skrevet at Kaoz vejer 40 kg

• #6   20. aug 2010 Han er dyyyygtig er han =)

Maria - Ja optag det dig og Luga kan med denne øvelse, og så skal jeg nok påpege hvor DIN fejl ligger, hunden er der bestemt intet galt med =)

Jeg har jo først lært ham forbudsøvelsen (at han ikke må tage godbidden før der bliver sagt værsgo).

Så kastede jeg godbidder TIL ham på ja.. Og ved siden af på nej; dvs "Den skal du ikke rejse dig for at finde".

Og nu kaster jeg bare allesammen på ham, og han må kun gribe efter jaérne =)

Vi har også trænet at apportere pølser han ikke må spise *GG*

Og en fremmadsendelse ud til noget lækkert, og han skal så lystre kommandoer og ignorere lækkersagerne.
    - Den sidste er vidreudvikling af nej-øvelsen ved DH. At man med hunden i line skal gå mellem lækkerier hunden skal ignorerer ved et nej og løs line.

• #7   20. aug 2010 Mic - Kan du huske hvordan kaptajnen skreg første gang jeg kastede en kikser til ham? LOL det lille ynk ; )

Anja - Ja han bliver ramt i hele krydderen *fnis* Det kræver selvkontrol at modstå instinktet til at åbne gabet og blive belønnet ; )

Og ja, Kaoz er et stort skrummel.. Bemærk at jeg vakler når han kaster sit korpus mod mine stakkels patella-ben ; )
    ... Og så er jeg vist heller ikke særlig stor ; )

• #8   20. aug 2010 40 kg er satme også en fin vægt for en lab.. Det er jo ikke fordi han er fed, men det gør vist ikke noget at han får nej til nogle af kikserne smiley hahaha...

Tror jeg skal træne det der med Basse smiley

Hun er faktisk rimelig god, og taber jeg mad kigger hun altid op på mig og afventer værsgo inden hun tager (eller ikke tager).
    Og jeg kan snildt stikke alt muligt lækkert op i ansigtet på hende, så drejer hun blot hovedet fornærmet, indtil hun får lov at spise..

Så den burde ikke være såå svær at videreudvikle smiley Og så er det jo god nej-træning, og et sjovt trick..

• #9   20. aug 2010 Nina -OG lukkede øjnene. Jeg har beviser har jeg.

Så hvis nogen er i tvivl -min hund er SUPER god til nej-øvelser. Han griber ikke efter kikserne. Her er grunden:

http://i256.photobucket.com/albums/hh182/MichelleW_03/Reiki/april052.jpg

http://i256.photobucket.com/albums/hh182/MichelleW_03/Reiki/april051.jpg

staklen kan jo ikke se kikserne...

Ja-øvelser er derfor ikke forstået LOL

Og Nina er det onde onde mennesker der kaster kæmpe-kikserne i hovedet af ham;o)

• #10   20. aug 2010 Anja -koen er ikke en labbe;o)

• #11   20. aug 2010 MIchelle,
    så lab-blanding?.. Det er han vel?..

• #12   20. aug 2010 Maria - Det er et sjovt lille trick ja det er så =)

Og Luga lærer det lige om lidt.. Du kan saaagtens lære dine hunde det, unden tvivl =)

Anja - Der er boxer i ham, deraf størrelsen =) Og selvom der bliver sagt nej får han dem allesammen, han søger bare efter dem bagefter *GG*

Og jeg tror sagtens at din Basse kan lære det, at hun har forstået forbudsøvelsen så godt er jo første skridt i den rigtige retning =D

Og Michelles kaptajn tandløs er den største kylling i verden.. !!

Viser ham kikseren. Ooohhh siger Reiki, DEN vil jeg gerne have =D

Reiki stirrer på kikseren i min hånd.

Jeg kaster - og reiki hyler op og presser mund og øjne sammen.. Øøøhh?

Ja, det er så Michelles hund.. Han er besat af Svend!

• #13   20. aug 2010 ooooh jeg tror du har ret Nina -det må helt klart være Svend der gør det.

Vil dog prale lidt -han har faktisk lært ikke at hyle og lukke øjnene. Gribe kan han stadig ikke, men han lukker da i det mindste ikke øjnene mere *G*

• #14   20. aug 2010 Hahaha!!! Han lyder altså lidt sjov ham Reiki smiley hehe...

Hvad hvis I "taber" kikserne ned til ham? Blir han så stadig bange?.. Sådan lærte min venindes mops at gribe..

Hmm Nina, hvordan i alverden har du trænet ham i at apportere ting han ikke må spise, men meget gerne vil??
    Det kunne jo være fedt med Basse, men jeg ville nok starte med noget lidt kedeligere smiley fortæl gerne hvordan du har gjort det, og om det evt. kan gøres med klikker.. Hyperhunden eeeelsker når vi bruger klikker!..

• #15   20. aug 2010 Du kan sagtens bruge klikkeren vil jeg tro... Mig og Kaoz fatter det bare ikke så vi bruger bare ja og nej og er gammeldags ; )

Han kan jo apportere.. Alt muligt. Også en glasflaske og bitte små ting som postkassenøglen.

ASynes så det kunne være kuul hvis han kunne apportere din egen belønning.

Jeg startede ud med at snyde og bruge frosne grillpøler *fnis*
    - Du ved de der små tykke nogen.

Når han kom med dem var der lidt tandmærker i, men han kunne jo ikke æde den på vejen. Han er ikke interesseret i at spise apporten som sådan, han vil hellere belønnes af mig end af noget han selv finder.

Så han var klar over "apport", men var ivrig og gumlede på apporten..

Lærte ham "forsigtig".. hvordan ved jeg ikke, brugte bare ordet ; )

Og nu kan han apportere en pølse uden at æde den =D

.. Det må jeg også have filmet i mit lille frimærke af en have *GG*

• #16   20. aug 2010 Og nu skal vi se film vi har lejet... Skrives hvis i stadig hænger ud her når den er færdig ; )

• #17   20. aug 2010 Hmmm ja, det lyder lidt som en udfordring..

Apporten er ikke trææænet så ivrigt, så Basse går i hypermode, styyyyret hen, samler op, og hopper hjem i fuld galop. Og hun kan saaagtens spise en frossen pølse på et par sekunder..
    Men jeg kan jo starte med kedelige ting som f.eks hudben osv. og så arbejde mig op..

Jaaaa, vi vil gerne se en film af det! smiley

Kommentér på:
Ja og Nej med Kaoz ko

Annonce