{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  guffere til træning?
  • #1   19. jul 2010 Du kan bruge alt det din hund vil arbejde for.. :o)
    Hjemmelavet tørret lever,
    skinke i tern
    kylling stykker
    pølser skåret i tern
    delte frolic
    tun på tube ( lidt besværligt for hund at få ud men godt for hunden )
    ud over det så alt det hunden vil have på det givne tidspunkt.... :o)

Alt kan bruges bare hunden kan lide det og vil HAVE det i den givne situation..

• #3   19. jul 2010 Vi bruger fx:
    - Kogt kylling
    - Tøret kylling ( http://www.porcani.dk/product.asp?product=1942)
    - Pølser i stykker (coktailpølser, grillpølser mv.)
    - Frolic i små stykker
    - Pedigree Rodeo i små stykker
    - Peppermint Snack i små stykker ((link fjernet)
    - ZiwiPeak godbider
    - Skinkestrimler
    - Ost (pizzaost eller skiveost)
    - Mini Buddy Biscuits i små stykker ((link fjernet)

: )

• #4   19. jul 2010 Jeg bruger:

Skinke i tern
    Kylling i tern
    Pølse i skiver
    Frolic
    Deller (laks, okse og svine)
    Og så hjemmebag af tunguffere.

• #5   19. jul 2010 Jeg har trænet min ældste jack russell terrier i mange år og hans smag ændrer sig meget. Jeg giver altid guffer til træning, som han under ingen andre omstændigheder får, for så knokler han lidt ekstra. Det skal hænge sammen med din hunds størrelse og i hvor lang tid I træner sammen. Træner jeg f.eks. mere end 1 time intensivt med hunden, er jeg simpelthen nød til at bruge kylling da det ikke er så hårdt for maven, men er det blot 1 time på holdet, bruger jeg f.eks. pølser og/eller stegt lever. Men som de andre siger, så skal du bruge det din hund har aller mest lyst til, hvilket for nogle også blot betyder leg under træning.
    Min gamle træner bruger f.eks. kyllinge nuggets, hvilket betyder at jeg ikke gør det. Så ved min hund at han giver fantasiske godbidder og vil gøre alt for ham, stadigvæk. Nogle træner også med forskellige godbidder, som for hunden kan indikere hvornår den er dygtig og hvornår den er RIGTIG dygtig.

• #6   19. jul 2010 Olivers training bites er et kæmpe hit hos mine hunde. De elsker dem, og vil gøre næsten alt for dem.

Ellers er det ting som makrel på tube (stor bonus er at man slipper for fedtede fingre, fordi hunden jo bare kan slikke af tuben;o))
    Skinketern
    Leverguffer o.l. -selvom det er sjældent jeg gider lave selv

• #8   22. jul 2010 HL -jeg synes så det er en fordel at kombinere. Jeg bruger aldrig "topbelønning" til AL træning. Der veksles ahængig af hvordan hunden er på dagen, hvad vi træner, omgivelserne osv.

Hvis man altid bruger de allerbedste belønninger til alt, synes jeg hurtigt de mister værdien. Det mærker jeg særligt på Reiki

Kommentér på:
guffere til træning?

Annonce