{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

renlighed {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lab på 16 uger, den er renlig når vi er hjemme, men når vi ikke er hjemme og om natten er den ikke, det væreste er om natten, da den er ude sidste gang kl 24, og kommer ud igen kl 6-7 hver morgen, men alligevel skider den 2-3 gange på gulvet.
Kan vi lære vores hunde det ikke skal foregå i haven men på vores gå ture, vi går en del gange om dagen, så man kommer af med ihvertfald hundelortene i haven.
Hvor lang tid går der ca fra de har spist til det kommer ud, ved mennsker tager det jo 12 timer.
Sikke mange spørgsmål håber nogen gider at svare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renlighed
  • #1   28. feb 2010 Tja -det er en hvalp. De kan ikke altid holde sig en hel nat/arbejdsdag.

Mit bud ville være at i, som du selv er inde på, justerer fodringstidspunkter, og så måske i et par uger, står op om natten og lufter.

Hvor sover hvalpen henne?

• #2   28. feb 2010 Jamen sådan er hvalpe jo....... han er jo ikke så gammel....

• #3   28. feb 2010 Vores hund kunne holde sig en hel nat allerede da hun var 8,5 uger gammel, så den del kan jeg desværre ikke hjælpe med.
    Vi kan godt undgå at vores hund laver i haven, ved at gå med hende ca. 30 min. efter hun har spist. Mad sætter maven i gang. Men hunde må ikke være for vilde lige efter et måltid pga. risiko for mavedrejning.
    Hundehvalpe laver efter et måltid og efter aktivitet, da det sætter maven i gang. Så prøv at gå tur med hvalpen lidt efter et måltid og straks efter leg.
    hvis jeres hvalp laver 2-3 gange hver nat, så vil jeg nok mene, at den enten spiser for meget, eller får forkert foder. Et godt kvalitetsfoder efterlader ikke nær så meget puha. Vores hund får acana, som er helt uden korn, soja, tilsætningsstoffer mv. og hun laver to gange pr. dag. Fine faste lysebrune puha'er, ligesom de skal være.

hvis I har brug for yderligere råd, så er der masser at hente her på internettet.

Held og lykke med det hele.

Mvh Malene

• #4   28. feb 2010 Hvor er hvalpen om natten. Det kan skyldes strees den laver så meget om natten.

• #5   28. feb 2010 Det lyder godt nok voldsomt at den skider inde så mange gange om natten... hvor mange gange i døgnet har den afføring?

• #6   28. feb 2010 hvis hun ikke sover hos jer, så kunne det nemt være hendes måde at vise angst på... Karla havde aldrig et eneste uheld om natten og hun sov igennem efter ca 4 dage hjemme.. hun sover i sengen smiley

• #7   28. feb 2010 min hund er 6 mdr og hun sover i køkkenet bag en lukket dør... hun har aldrig skidt på gulvet trods det.

jeg sys virkelig du skal få tjekket dens fordøjelse... evt undersøge om den evt reagerer på det foder den får eller lign.

• #8   1. mar 2010 Tusind tak for de fine svar, hun sover i soveværelset, jeg fandt ud af hun har spist noget knogle i haven den store havde gravet ned, nok den maven ikke kunne li :0) I nat har hun sovet uden noget.
    Men idet vi har børn i haven vil jeg da til kun at lufte dem ude for haven, så vi undgår puhaa i haven. Vores hvalp får Arion 400g om dagen, fordelt på tre måltider, og den store får også Arion 320g fordelt på to måltider, og dyrlægen er helt tilfreds med dem. også får de fiskeolie i deres mad.

• #9   1. mar 2010 Nå, det var dejligt og høre . Tak for update

Kommentér på:
renlighed

Annonce