{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Spiser tapet! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nogen som ved en god metode mod at hunde spiser tapet, når de er alene hjemme.
Vi har to cocker spaniels, som plejer at være i gangen og køkkenent når de er alene hjemme, men pga vi er ved at hakke gulv op i gangen er de kun i køkkenet.
De er ikke et år endnu nogle af dem, men er pludselig begyndt at spise tapet!! Hjælp!

Nogle gode ideer?

Mvh Jan og Carina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser tapet!
  • #1   14. feb 2010 alenehjemme træning... evt mindre areal de kan gå på

• #2   14. feb 2010 Får de godbidder; mad m.m. mens I er væk eller lige før? Måske de er småsultne? Ellers keder de sig nok. De er ikke så gamle jo, så det går nok over. Vores hund væltede hele stuen når han var alene, så vi lod ham være i bryggerset hvor han ikke kunne få fat i noget andet end sit legetøj, og han sover vist bare mens vi er væk. Han får altid lige en lille tyggepind når vi går...

• #3   14. feb 2010 hmm... sætte tapet med chili-smag op??? ej, pjat, jeg har et lignende problem, men er så heldig at det kun er et sted at de har fået det løst, og der har jeg sat noget foran, så de ikke kan komme til.

sørge for at de har EN HEL MASSE andet at gnave i.... de er nok måske lidt stressede/forvirrede over deres nye situation

• #4   14. feb 2010 den ene er 8 mdr. og den anden er 6 mdr.
    Syntes det er underligt de pludselig er begyndt på det.
    De er heller ikke ordenligt renlige endnu:(
    Syntes jeg gør alt hvad jeg kan for det lykkedes.
    Men altså det er faktisk mest når de er alene hjemme.
    Men den lille ( diva ) siger ikke til når hun skal ud.? Hvornår mon hun lærer det.

Er ved at gå ud af mit gode skind:D
    HVALPE:O omg. ehhe
    måske det er lømmel alderen ALLEREDE?

• #5   14. feb 2010 og de har 4 kødben og en MASSE legetøj.
    Hver deres kurv.
    Syntes ikke de mangler noget:(

• #6   14. feb 2010 Ja det kan godt være lømmelalderen :-(.. Men så går det jo også over igen, men det er selvfølgelig træls mens det står på... Kan ikke helt se anden årsag, medmindre de mangler at blive aktiveret, men det lader ikke til de mangler noget så de får nok også den aktivering de skal inden I går fra dem?! Lyder desværre som om I bare må væbne jer med tålmodighed og håbe det går over. Ellers kan i måske kontakte en adfærdsterapeut og spørge om der kan gøres noget?

• #7   14. feb 2010 Mht renligheden kan der med nogle hunde gå MEGET lang tid. Har hørt om hunde der først bliver helt renlige efter 1½ år smiley

• #8   14. feb 2010 Lige så vel som hunde kan blive stresset over at have for meget plads, kan de også blive stresset over at have for lidt plads og så hjælper tonsvis af legetøj og kødben altså ikke. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor stort jeres køkken er, men hvis det ikke er så stort, kan det sagtens være det der er problemet. Så må i bare lade dem være alene et sted hvor de har mere plads.

• #9   14. feb 2010 er ikke vild med at de skal have mere plads.
    For så skal de ind i vores stue. og vil ikke have spist tapet og mine nye møbler derinde!:(

Kommentér på:
Spiser tapet!

Annonce