Border Collie

Border Collie

Medlemmer: 217
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spiser tapet
  • #1   9. nov 2010 Meeko har gjort det en enkelt gang før, da han var lille.. Men det stoppede af sig selv igen , efter jeg aktiverede ham mere.

Har hun noget at tygge i når hun er alene hjemme ?

• #2   9. nov 2010 Ja det har hun. Hun har aktivitetsbolde med godbidder i, grisseører og en knogle med leverporstej som har været i fryseren. og så har hun selvfølgelig alle hendes ting smiley

• #3   10. nov 2010 smør noget pebermynteolie på tapetet, der hvor den tager fat...........jeg lover dig, det gør den kun een gang. og så er det slut.
    pebermynteolie er ikke farligt, men smager gansker forfærdeligt frimt.
    jeg har selv brugt det og det hjalp............

• #4   10. nov 2010 Sasha begyndte også at "spise" tapet som lille. Så ventede jeg til gerningsøjeblikket og skældte hende gevaldigt ud. Siden har hun ikke gjort det. Men du kan også sige nej meget bestemt, og tilbyde din hund noget andet at gnave i.

• #5   10. nov 2010 mange tak for gode råd smiley vil bestemt afprøve det med pebermynte olie smiley
    -Så må vi håbe at det stopper. smiley

• #7   13. nov 2010 vores dejlige to hunde på 1½ og 2 år har et kæmpe værelse når de er alene og hver deres kurv og ben og legetøj, har ikke været noget længe. men så lige for nylig har de gnavet i komoden der inde. det ene hjørne er blevet i det blevet gnavet i jeg nørvøs og tænker.. åhhh nej.. fortsætter det og videre.....

• #8   14. nov 2010 Heidi: pebermynteolie på kommoden............så gnaver de ikke mere.

min ene Border lavede det samme, pludselig at gnave i paneler.....jeg smurte olie på og jeg lover dig han har ALdrig rørt det siden.

• #9   14. nov 2010 HL det er da rigtig at man kan træne sig ud af det..............men når man ikke er hjemme når det sker, ja så er det svært.........og jeg synes ikke olie er straf...........som sådan...........men bare fortæller dem at det smager frygteligt at bide lige der.

• #11   21. nov 2010 vi takker.. da det jo heller ik er noget der sker ret tit.
    syntes selv de er rigtig søde af en alder på 1 ½ år og 2 år..

Kommentér på:
spiser tapet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce