{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre hvalp renlig?
  • #1   31. jan 2010 hvis vi nåede at tage Pax i at tisse løftede vi ham om på ryggen, så han stoppede med at tisse. bar han udenfor og lod han gøre det færdig der. nu er han blevet god til at sige til, men uheld sker da.

• #2   31. jan 2010 Jeg har heller ikke brugt avis, da jeg synes de ikke skal lære at gøre det indefor.

men husk det er vigtig at gå ud af den samme dør hver gang. så hun lære at det er den dør hun skal sige til ved.

• #3   31. jan 2010 Først lærer man dens menneske, at den skal ud ca. 500 gange om dagen, eller lige så snart den skifter beskæftigelse.
    Det er nemt at regne ud, at den har behov for at komme på toilettet når den har sovet og spist, det er lidt sværere at få øje på, når den slipper bolden, tyggebenet eller bare går lidt rundt på må og få, men der skal den også ud.
    Avistræning har jeg aldrig brugt, idet det legitimerer at besørge indendørs.
    Og er der en gang dømt "toilet" foran terrassedøren, er det svært at vænne fra igen.
    Så ud med den ustandseligt indtil den simpelthen kun vil besørge i haven, så skal den også nok sige til, når den trænger.....

• #5   31. jan 2010 Wee.. Så havde jeg (Maria) nina med ude for anden gang hvor jeg havde en håndfuld godbidder med. Og hun kom både af med det ene og det andet og fik ros og godbidder.. smiley

• #7   31. jan 2010 Tak.. smiley hun har så tisset nogle gange efter fordi hun ikk gider ud.. Men så går vi alligevel ud med hende bagefter.. er det rigtigt at gøre?

• #9   22. feb 2010 lytter lige med.. har en dværgpincher på ca 10 uger og sys det er lidt svært det der med potte træningen...

Kommentér på:
Gøre hvalp renlig?

Annonce