1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

kæmpe hvalpeproblemer kæmpe hvalpeproblemer

det er en meget lang tekst, men håber virkelig at der er nogle herinde der vil hjælpe med et godt råd for jeg aner ikke hva jeg skal gøre mere. vi har en hvalp på ca 6 måneder, som vi har haft siden at den var 8 uger. vi bor på landet hvor der er masser af plads og hvor de kommer ud alt det de vil. jeg har en voksen hund også og de er rigtig glade for hinanden og leger meget sammen..
her er problemet så... den kan være ude i flere timer og så kom direkte ind og pisse på gulvet lige foran én. for at sige det ligeud han pisser og skider overalt!!!!!! og ikke nok med det begge hunde er i vores gang om natten og når vi ikke er hjemme (pga gulvet) pg når man så kommer hjem eller står op så har han fået de andre dåre op og raseret det hele det er virkeligt et skrækkeligt syn der møder os hver dag. og min mand er ved at opgive det hele men jeg er bare så glad for ham. det skal lige siges at vi er rigtig tit ude med dem og roser ham til skyerne når han besørger udenfor. og han er en rigtig klog hund han lærte gi pote på 5 min og kunne dække og sidde rigtig hurtigt. håber at nogen kan hjælpe os hva vi gør forkert.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæmpe hvalpeproblemer
  • #2   23. jan 2010 Jeg vil sige at hvis han render ude alene i flere timer og der ikke lige er nogen til at rose ham når han besørger, ja så aner den lille hund jo ikke hvad der er rigtig og hvad der er forkert
    I skal simpelthen gøre det at i går ud med ham og roser ham når han har besørget, og først når han fatter at det er udenfor han skal gøre det ja så kan han rende derude alene igen.
    Det er mit forslag til dig......

• #3   23. jan 2010 han får mad om morgenen. og de er 2 hunde han har endda præsteret at pisse i min seng da han en enkelt gang fik lov til at komme op og sige hej til mig.. men det er ikke kun det med at han besørger det er også det at han ødelægger alt og bider det i bittesmå stykker så det ligner noget der er løgn på meget kørt tid

• #4   23. jan 2010 min mand vil ikke have den i soveværelset fordi at den går op og pisser i vores seng selvom at vi ligger i den. han laver lige så mange ulykker om han er i alle rum eller i det ene og han har en anden hun til selskab.. og hundende er kun ude når de selv giver tegn til at de vil ud og kommer ind igen når de vil og selvfølgelig er jeg sammen med min hun når jeg er hjemme og de er inde i stuen det meste af dagen og aftenen... og træner komandoer med ham som han lærer lynhurtigt

• #5   23. jan 2010 det er meget forskelligt.. jeg er væk ca 8 timer dagligt men min mand stempler så han er hjemme næsten hele tiden.. og de har haft en dyne for enden af vores seng der er ikke plads til en kurv. vi efterlader ikke bare vores hunde selv hele tiden de er sammen med os størstedelen af tiden det er kun om natten og hvis vi skal noget... men tak for rådene

• #6   23. jan 2010 Det er en hvalp du har, og den skal renlighedstrænes, og ikke bare lukkes ud. Gå med hvalpen ud og ros når den gør det den skal. En hvalp bliver ikke renlig af sig selv, men skal lære det.
    Hvordan aktivere i hvalpen?

• #7   23. jan 2010 vi leger med ham, komandotræner, gemmer dens foder så han bruger tid på at søge

• #9   23. jan 2010 min mand er ikke den store kæle person men jeg gør meget er utrolig glad for mine dyr. og bruger alt den fritid jeg har på mine dyr.. men efter det uheld med sengen vil min mand ikke have dem andre steder end gangen om natten desværre men ja det er nok seperationsangst... men er det noget man kan træne??? kjeg troede bare ikke det var det når de var 2 hunde

• #10   23. jan 2010 Han lyder som om han mangler tryghed og kontakt. Det at han kommer udefra og sætter sig tyder på han er lidt usikker på den store verden udenfor, og ikke vil sætte sine duftmærker derude. Normalt for en hvalp.
    I må bruge noget mere tid på ham. Gå til træning med ham så han får nogle god oplevelser sammen med jer.

• #12   23. jan 2010 jeg gør også alt det jeg kan for mine dyr jeg er ikke ond ved mine dyr eller noget men tak for rådene

• #14   23. jan 2010 Nej selvfølgelig er du ikke ond ved dine dyr, det er der ingen der siger. men jeg tror du har en usikker,lille hvalp der mangler kontakt, og selvsikkerhed. Hvis du får arbejdet med disse ting bliver tingene løst.
    Men ja, et bur i soveværelset er en udemærket løsning, og så træning og gode oplevelser med jer.

• #15   23. jan 2010 Vi havde også de problemer med vores Louis, dog kun når han var selv, og det hjalp da vi flyttede til et rækkehus hvor vi kunne lukke af for rummene så han kun er i gangen når han er selv, og han har ikke tisset en eneste gang siden. Så grunden er nok at han er hammer utryg ved at være selv, selvom der er en hund mere.

• #17   23. jan 2010 tsk.. så lad vær med at tage imod noget så klar dine egne problemer uden hjælp fra andre !. hvis du ikke kan tåle noget så lad dog vær at spørge om hjælp !

omg man kan godt hører du har problemer

• #19   23. jan 2010 Er hundene overhovedet alenehjemmetrænet ?

Hvordan er hundene omkring din mand ? kan de blive nervøsee, afventende elller andet ??

• #20   23. jan 2010 det er jo dit problem ikke mit.

• #23   23. jan 2010 hold da op smiley

T

• #24   23. jan 2010 haha lol !.

jeg har haft en dobermann så jeg ved en masse :).

og min hund tisser og skider ikke over det hele som din gør du du lukker bare og kigger på dig selv først :).

Kommentér på:
kæmpe hvalpeproblemer

Annonce