Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gi Pote??????
  • #1   3. dec 2009 Vis hunden en guffer og lad den se at du lægger den i din knyttede hånd. Hold hånden i passende højde, og lad hunden prøve diverse for at få den. Ved det mindste tegn på at bruge poten "Dygtiiiig" og guf. Bliv ved indtil hunden har fattet at den skal løfte poten for at få guffen.

Husk at stoppe når den bliver træt....

Når hunden har lært at løfte poten, begynder du at sige "pote" hver gang den løfter poten. Der kan godt gå et stykke tid før den knytter ordet sammen med bevægelsen.

Det er mit bud..... de fleste hunde vil tigge med poten, da det er en indlært bevægelse fra de var hvalpe og trykkede på moderens mælkekirtler når de diede.

• #2   3. dec 2009 jeg gjorde det ved at sætte mig i hundens højde.
    Tag forsigtigt fat i poten og belønne !
    Igen og igen ..
    Efter det sagde jeg "POTE" også tog med fat i poten igen -
    Igen og igen
    efter det rakte jeg hånden frem og sagde "POTE" - og Vupi, poten røg op så skudt ud af en kanon smiley

• #3   3. dec 2009 har os prøvet det, men er FULDSTÆNDIG ligeglad med hvad jeg siger, hun vil bre hen til godbiden:s
    Hun er mega stædig smiley

• #4   3. dec 2009 Ha' en super godbid parat. Du siger "Giv pote" og løfter poten, hvorefter du giver hende godbidden. Det gør du nogle gange, hvorefter hunden så småt bør have forstået budskabet, men der kan være forskel på hvor hurtigt de forstår. Man træner i max. 5 min. ad gangen.

Sådan lærte jeg min hund det og da Tirith først havde rigtig styr på det, lærte jeg hende, at venstre pote er "Giv pote"-poten og højre pote er "Goddag"-poten. Det har jeg lært hende fordi det skulle være lettere, at give hende en Ezy Dog sele på. Jeg siger "Goddag" og så stikker hun selv poten ind i den rigtige side af selen smiley

• #5   3. dec 2009 Det kræver meget tålmodighed og ro..... Hunde er som regel ikke stædige, men de kan være svære at motivere, og kræve at man varierer træningen og stopper når de ikke gider... Og nogle dage gider de ikke fra starten. Man har bare at være spændende og interessant og aldrig utålmodig.... ellers gider de ofte ikke træne.

Min datter trænede en del med vores første hund - en "stædig" terrier ;o) Hun græd mange tårer når Felix ikke ville noget, men det var altid hende der blev utålmodig og krævede for meget. Til sidst lærte hun at have en engels tålmodighed, og at når hun var sur blev Felix det også...

Held og lykke med det smiley

• #6   4. dec 2009 tak alle sammen...jamen jeg tror jeg vil prøve lidt af hver og se hvad der virker:)
    Good Jul:)

Kommentér på:
Gi Pote??????

Annonce