725 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Gi Pote?????? Gi Pote??????
hejsa, ja nu har jeg endelig lært min hund, sit og dæk, men pote, hvodan gør jeg det...det gider hun bare ikk!!! Pleaze hjælp!!
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Husk at stoppe når den bliver træt....
Når hunden har lært at løfte poten, begynder du at sige "pote" hver gang den løfter poten. Der kan godt gå et stykke tid før den knytter ordet sammen med bevægelsen.
Det er mit bud..... de fleste hunde vil tigge med poten, da det er en indlært bevægelse fra de var hvalpe og trykkede på moderens mælkekirtler når de diede.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Tag forsigtigt fat i poten og belønne !
Igen og igen ..
Efter det sagde jeg "POTE" også tog med fat i poten igen -
Igen og igen
efter det rakte jeg hånden frem og sagde "POTE" - og Vupi, poten røg op så skudt ud af en kanon
okt 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
Hun er mega stædig
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
Sådan lærte jeg min hund det og da Tirith først havde rigtig styr på det, lærte jeg hende, at venstre pote er "Giv pote"-poten og højre pote er "Goddag"-poten. Det har jeg lært hende fordi det skulle være lettere, at give hende en Ezy Dog sele på. Jeg siger "Goddag" og så stikker hun selv poten ind i den rigtige side af selen
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Min datter trænede en del med vores første hund - en "stædig" terrier ;o) Hun græd mange tårer når Felix ikke ville noget, men det var altid hende der blev utålmodig og krævede for meget. Til sidst lærte hun at have en engels tålmodighed, og at når hun var sur blev Felix det også...
Held og lykke med det
okt 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
Good Jul:)
Gi Pote??????