Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gi Pote
  • #1   9. jul 2009 jeg får hunden til at sætte sig,
    tager potten op i hånden, og siger " gi pote "
    roser, efterfølgende smiley

• #2   9. jul 2009 jeg aner ikke om det er den "korrekte" måde. Men jeg havde en guf i den ene hånd og med den anden tog jeg hans pote og løftede, når den var løftet op, sagde jeg pote og gav ham guffen. Slap igen og tog en ny guf og forfra - det gik ikke længe før han vidste hvad det drejede sig om og efter ca 10 min løftede han selv poten.

• #4   9. jul 2009 Jeg satte mig ned foran, med en godbid i den ene hånd og den anden hånd brugte jeg til at puffe poten bagfra, mens je sagde gi pote, hver gang hun løftede poten blev hun belønnet ... det tog ikke mere end 15 minutters tid for bella ... og trunte gider bare ikke lære noget, når hun skal.

• #5   9. jul 2009 Vores tæve har først lige lært det nu, og hun er lige blevet to år...
    Hun har bare ikke kunne forstå det, på trods af at jeg har brugt de andre hunde som eksempel for hende. Men jeg sætter mig ned foran hunden, beder den om at sitte, holder venstre hånd frem og holder godbidden i højre hånd, og så venter jeg bare til poten ender i venstre hånd, hvor godbidden kommer med det samme. Jeg kræver ikke at jeg kan tage og holde poten før hunden er sikker på at gi pote betyder at poten skal være i min hånd. Og så bare være tålmodig smiley

• #6   9. jul 2009 Skal måske lige nævne at de to andre lærte det i løbet af et par minutter. Det er bare tæven der er et stykke for sig selv smiley

• #7   9. jul 2009 Gjorde det samme som Jenny.. Og til sidst kom hun selv med poten når vi sagde gi pote.. =o)

• #9   9. jul 2009 Jeg sad foran Fraya med hånden fremme og en godbid klar. Hun ville jo gerne ha godbidden og prøvede en masse. Da poten kom var der bare ros og guffer.
    Det gik stærkt med at lære hende den. Generelt har jeg rigtig gode erfaringer med at lade hunden tænke selv og regne den ud. De øvelser jeg har brugt det ved har siddet super hurtigt og godt fast i forhold til de øvelser med "hjælpemidler" som hun jo bliver "afhængig" af og man skal døje med at pille af bagefter. Så de øvelser hvor jeg kan gøre det uden hjælpemidler der gør jeg bestemt det

Kommentér på:
Gi Pote

Annonce