{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Alene hjemmeproblemer - igen? {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig.... Min kære lille internathund Cæsar har en forkærlighed for vores spisebord, skænk, skabe, vægge, stole osv...

Vi har forsøgt ALT - aktivering om morgen, både lidt og meget, lange gåture, korte gåture, ben, ingen ben, legetøj, ingen legetøj osv osv.

Så prøvede vi ben med opblødt foder i, i fryseren, og så give ham dem om morgenen - binus, det virkede 14 dage i streg, - dag 15 var vi tilbage ved ødelagte møbler...

Nogle flere nye andre forslag - hvad som helst!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemmeproblemer - igen?
  • #1   17. nov 2009 **Ggg** - Bonus skulle der stå ;o)

• #2   17. nov 2009 man kan få en spray som hedder Gå væk hund/kat. den skulle hjælpe har jeg hørt.
    det bliver simpelthen bare sprøjtet på tingen som den skal holde sig fra, og så skulle det stoppe, da de ikke kan lide lugten.

har ikk selv prøvet det, men har fået at vide det skulle hjælpe smiley
    og vi mennesker kan vidst ikke lugte det.

• #3   17. nov 2009 Hvad med at give ham mindre råderum når han er alene?

• #4   17. nov 2009 Han har kun stuen, og den er ca. 25 - 30 kvm, - har også forsøgt at give ham det hele, - så æder han trappen, og alt andet....
    Han er sammen med Simba, som intet ødelægger, og aldrig har ødelagt. Der er ingen piven, hylen eller gøren - ej heller i løbet af dagen...

I'm so lost....

Gå væk hund/kat er ikke en mulighed, da kattene også skal have mulighed for at være i rummet...

• #5   17. nov 2009 hej har i prøvet at have lidt musik på eller lade tv kører...jeg ligger alt mit frem inden jeg kører jakke m.m går ud af bryggers døren uden at rasle med nøgler lader som om jeg snakker i mobil der, et par min. før jeg går stille ud, det har hjulpet mig det eneste han finder på, er at tage vores jakker ned, men bider ikke i dem,men han har også ødelagt meget af mit fodtøj inden... surt at komme hjem til.................

• #6   17. nov 2009 Fjernsynet kører, og det har også hjulpet, men igen kun for en periode, så ødelægger han igen. Rutinen er den samme dag ud og dag ind. Og det undrer mig især at han kan være alene uden at røre noget i 14-15 dage, og så starter det forfra....

Så kan det vel ikke være angst? Kan det være ren og skær kedsomhed?

• #7   17. nov 2009 Hvor gammel er han?

• #8   17. nov 2009 ja det er da utroligt,han er da bare fræk..smil han har jo en at være sammen med, men savner måske jer meget når i ikke er der....håber i får løst problemet............men skøn ser han ud............

• #9   17. nov 2009 Han er fra april 2008 - så 1½ år ca....;o)

Jamen han er også skøn, ingen tvivl om det - men ikke planen at vi sku ha nye møbler allerede.....:oS

• #10   17. nov 2009 Det kan jo være hans lømmealder 2 ...
    Det er jo ofte omkring 6 måneders alderen, og 18 måneders alderen..

Det lyder som om du gør meget af det jeg ville have prøvet.
    Voes hvalp var glad for vores ene dørkarm, den blev sprøjtet med "Blue Horse" og nu lader hun den være i fred smiley
    Er noget man bruger til heste, hvis de bider i deres dækken eller hinandens grimer eller lign.
    Og det virker ved hunde også, det smager afskyeligt.

Ved ikke om det er noget du vil prøve?!

• #11   17. nov 2009 Han er vist i lømmelalderen hele hans liv ;oD - Men ja den tænke har også strejfet mig - Er det bluehors bidstop du har brugt? Det ku selvfølgelig være en mulighed. Det vil jeg forsøge mig med ;o)

Så håber jeg bare at han ikke finder nye ofre;oD

• #12   17. nov 2009 Ja det er det nemlig.
    Og det har hjulpet her, hun rører ikke den karm mere, hehe ..
    Ja det er jo et forsøg værd, kan jo være han har fået en dårlig vane med at bide i jeres møbler..

Du skal huske at købe den på flaske der skal sprøjtes på. Den farver ikke af, og er ikke fedtet, som cremen er.

• #13   18. nov 2009 Ok super - er bare nervøs for at han så finder et nyt møbel at gå i krig med - så må hele skidtet få en tur....;o))

• #14   18. nov 2009 Ja det kan jeg så ikke svare dig på smiley
    Vores har ikke prøvet at ødelægge andet end dørkarmen *S*
    Måske hun tror alt smager grimt nu smiley

• #15   20. nov 2009 Evt lade radioen køre, køb en hundekurv eller et bur, og lade den ligge i den, mange hune ødelægger ting fordi de keder sig, er utilpasse i for store rum(for meget plads).
    eller evt bar prøv at lade den være i et lille rum,
    de føler sig mere trygge i en kurv hvor de kan putte sig sammen.. smiley

Men min gamle hund, ødelagde også alt, og det var virkelig alt, og vi prøvede det med et bur, og tog stille og rolige skridt fremad til en lille kurv, og derefter, et lille rum, og såå til køkken og gang, og lod en radio stå tændt, på lavt styrke, og det hjalp, og gjor han noget fx da vi var nået til kurven vidste vi at han ikk var klar til at komme ud a buret endnu..

Men vi fik prof hjælp til ham, og det var hende der lærte os hvordan man skulle gøre... smiley håber det evt kan hjælpe lidt.. smiley

• #16   21. nov 2009 Tak, men her er bur ikke en løsning. Han er jo en kæmpe hund, og han skal ikke i bur. De har deres fatboy, samt sofaen, som de gladeligt indtager sammen.... Både radio og tv er forsøgt, har alt sammen haft sin effekt en periodem, og så har det igen ikke været nok.

Tror vi har ramt lømmelalderen, og den tager vi med, - så køber vi nye møbler når den er overstået ;o)

Kommentér på:
Alene hjemmeproblemer - igen?

Annonce