716 visninger
|
Oprettet:
Alene hjemmeproblemer {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der har prøvet at deres Han hund har begyndt at ødelægge hjemmet hvis der var tæver i løbetid?
Tyson kan normalt være alene hjemme uden problemer. MEN nu er han begyndt og ødelægge... ØV. Han HYLER når vi går hjemmefra, går vi ind til ham igen Ryster han som om han er bange... Hva pokker sker der?!
en anden ting er at han har fået hvide knopper i munden... Ligner Blister!? Kan hunde få det!?
Jeg smutter lige ud med hunden kigger når jeg kommer hjem!
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 12
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Min gamle hund, som ikke kunne være alene hjemme, kunne ikke fra jeg fik ham, og lærte det aldrig.
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 266
Nej,, ikke lige præcis dette,,,,
Men jeg har en tæve som nedlægger hele hjmmet men jeg lige køre ned og handler..
Eller bare når jeg efterlader hende med min eks. så piver hun og skaber sig fuldstændig onsvagt til jeg kommer hjem igen... Og hun ligger også bare og rystet..
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Men jeg er selv havnet i lømmel tiden med Fluffy, hun har jo også været nem fra dag 1 har kunne være alene med Gizmo osv og har aldrig ødelagt noget, heller ikke da hun skiftede tænder. Men nu!!!!!!!!!!!! Jeg kan i øjeblikket ikke engang gå på toiletet (på 1 sal) uden at rydde både sofabord og køkkenbord for alt er ædt når jeg kommer ned igen, i starten var det kun slik og madvare men nu er det papir, min astma spray osv... det er ikke nemt med en hund i lømmelaldren.. og jeg ved heller ikke havd jeg skal gøre for hun er enten meget dum (det er hun nok!!) ellers har hun en meget stærk psyke for når jeg tager hende i det og skælder ud slikker hun sig om munden som hun skal og ligner en der underkaster sig men samtidig køre halen på højtryg!!! Og så fortsætter hun 2 min efter...
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Det med at han splitter hjemmet af kan jeg ikke helt hjælpe med, men prøv med en mundkurv.....det virker :0)
Alene hjemmeproblemer