{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

HJÆLP søges!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu siddet og læst en masse om hvordanman skal gøre hunden renlig. Nogle har 1 årige hunde der stadig ikke e renlige og nogle ældre.
Min lille hund er nu ca 15 uger og hun vil bare IKKE tisse udenfor??? Hun "prutter" gerne udenfor- men tisse det gør hun konsekvent først når hun kommer ind af døren igen.
Om morgenen når jeg ikke ud af sengen før hun har tisset og jeg begynder at blive lidt frustreret over det, da jeg ikke vil ha en 1 årig hvalp der ikke er renlig. Hva kanjeg gøre, jeg bor i lejlighed og har derfor ikke en have som jeg kan bruge!!!

Kh
Maja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP søges!!
  • #1   27. feb 2006 Gå laaaange ture med hunden.
    Ros den utrolig meget hver gang den tisser eller laver udenfor.
    Gå oftere ture med den.
    Skæld den ikke ud medmindre du tager den i at tisse (den forstår ikke hvorfor du skælder den ud hvis det var en klat den lavede for en 1/2 time siden)
    Hvis du tager den i at tisse så skæld den ud og skynd dig udenfor med den med det samme så den lærer at det er der det foregår.

• #2   27. feb 2006 Shorty får også stadig ros ( nok ikke liiiige når han bestemmer sig før at gøre stort på naboens trappesten *GG*) han er 100& renlig men alligevel synes jeg det er vigtigt at rose ham da det jo bare bekræftiger ham i at det er rigtigt det han gør.

• #3   27. feb 2006 Bliv ude noget længere, og bestem du hvornår det skal tisses, for efter leg og sove skal den tisse.
    Inde har vi kun tisseri når den har været allene hjemme.
    Bølle er lige blevet 4 mdr.

• #4   27. feb 2006 Øh er der ikke lidt til den bliver 1 år...? bare en sidebemærkning. Jeg gjorde min tæve renlig ved konstant at have et vågent Og eftersom hun gerne vil have ros kan jeg efterhånden få hende til både bimmelim og bommelum udenfor, hvilket er meget praktisk!

• #5   27. feb 2006 ups var kommet til at slette der skulle have stået:
    ...ved konstant at have et vågent øje på hende og når hun så gjorde antræk til en tissetår så var det fat i hende og udenfor somme tider var der en stribe efter os og ned ad mig, men det må man tage med, den tår hun så havde tilbage til udenfor blev hun rost til skyerne for. Og eftersom hun gerne vil have ros kan jeg efterhånden få hende til at lave både bimmelim og bommelum udenfor på komando, hvilket jo er meget praktisk.

• #6   27. feb 2006 Jeg havde også Charlie renlig i løbet af 14 dage, ved at holde et vågent øje med ham hele tiden.

Han kom ud hver gang han havde sovet, spist eller leget.

Husk at spørge hver gang du går ud, om han/hun skal ud at tisse, så ved de pludselig hvad ordet betyder.

• #7   27. feb 2006 jeg har endnu ikke oplevet at hun tisser udenfor- og jeg roser hende når hun laver det andet. Men jeg når slet ikke at tage hende med ud inden hun har tisset på gulvet. Men den med ppipetten er en meget god ide, det tror jeg at jeg vil prøve. Men synes stadig det er ret frustrerende at hun overhovedet ikke viser tegn på at skull etisse når vi er ude.

• #8   28. feb 2006 Jeg havde samme problem med snoopy, vi kunne være ude i haven i op til 2 timer, men hav tålmodighed det kommer og når hun endelig tisser bliver det lettere næste gang for så lugter der af hende og husk masser af ros, held og lykke.

• #9   28. feb 2006 Jeg læste en tråd den anden dag hvor mærket Rodalon blev nævnt! Det er en bakteriedræbende og lugtfjernene sæbe! På den måde tisser hun ikke det sted hvor det bliver vasket med Rodalon!

Vores er heller ikke 100% renlig endnu, og hun gad så absolut heller ikke ud før hen! Men det har hjulpet med godbidder og ros når hun tissede ude! Nu vil hun meget gerne ud, så meget så hun ikke altid vil ind:)

Kommentér på:
HJÆLP søges!!

Annonce