399 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP søges!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu siddet og læst en masse om hvordanman skal gøre hunden renlig. Nogle har 1 årige hunde der stadig ikke e renlige og nogle ældre.
Min lille hund er nu ca 15 uger og hun vil bare IKKE tisse udenfor??? Hun "prutter" gerne udenfor- men tisse det gør hun konsekvent først når hun kommer ind af døren igen.
Om morgenen når jeg ikke ud af sengen før hun har tisset og jeg begynder at blive lidt frustreret over det, da jeg ikke vil ha en 1 årig hvalp der ikke er renlig. Hva kanjeg gøre, jeg bor i lejlighed og har derfor ikke en have som jeg kan bruge!!!
Kh
Maja
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.566
Ros den utrolig meget hver gang den tisser eller laver udenfor.
Gå oftere ture med den.
Skæld den ikke ud medmindre du tager den i at tisse (den forstår ikke hvorfor du skælder den ud hvis det var en klat den lavede for en 1/2 time siden)
Hvis du tager den i at tisse så skæld den ud og skynd dig udenfor med den med det samme så den lærer at det er der det foregår.
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.566
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 8 Emner: 5 Svar: 271
Inde har vi kun tisseri når den har været allene hjemme.
Bølle er lige blevet 4 mdr.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
...ved konstant at have et vågent øje på hende og når hun så gjorde antræk til en tissetår så var det fat i hende og udenfor somme tider var der en stribe efter os og ned ad mig, men det må man tage med, den tår hun så havde tilbage til udenfor blev hun rost til skyerne for. Og eftersom hun gerne vil have ros kan jeg efterhånden få hende til at lave både bimmelim og bommelum udenfor på komando, hvilket jo er meget praktisk.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Han kom ud hver gang han havde sovet, spist eller leget.
Husk at spørge hver gang du går ud, om han/hun skal ud at tisse, så ved de pludselig hvad ordet betyder.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 49
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 7
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 24 Svar: 638
Vores er heller ikke 100% renlig endnu, og hun gad så absolut heller ikke ud før hen! Men det har hjulpet med godbidder og ros når hun tissede ude! Nu vil hun meget gerne ud, så meget så hun ikke altid vil ind:)
HJÆLP søges!!