{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SØGES!!
  • #1   26. sep 2014 Nej der er ikke nogen der kan fortælle dig hvad det er, prøv at slå din lokale dyrlæge i stedet, det er det de er der for.

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   26. sep 2014 Det er ikke min hund, men en jeg passer.. Ellers havde jeg haft ham en tur hos dyrelægen!! Men tak for jeres svar smiley

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    sep 2014

#5   26. sep 2014 Det kan du tro den har!! Jeg har desværre bare ikke pengene til at tage den til dyrlægen.. Hvilket jeg heller ikke havde forestillet mig skulle blive aktuelt da jeg sagde ja til at passe den, denne weekend.. Har selvfølgelig kontaktet hans ejer og spurgt til "udslættet", men det var ikke noget de havde lagt mærke til.. Derfor ville jeg lige hører her om der var nogen der kunne give et bud på hvad det var, da jeg ikke har oplevet det før smiley

• #7   26. sep 2014 Syntes godt nok nogle af jer svare lidt grimt på hendes spørgsmål

• #9   26. sep 2014 Nej for har ingen anelse men syntes da det trist folk svare så grimt

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    sep 2014

#11   26. sep 2014 Tusind tak for jeres svar smiley Og nej jeg har ikke hund selv, det har jeg desværre ikke økonomi til i øjeblikket.. Har passet ham mange gange før og der har aldrig været noget - men man kan jo selvfølgelig aldrig vide.. Han kommer hvertfald et snu forbi dyrelægen smiley

Kommentér på:
HJÆLP SØGES!!

Annonce