274 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

renlighed renlighed

hej jeg vil gerne fortælle om en hmm oplevelse jeg havde med cirkeline da hun skulle trænes i at blive renlig.
Hun kom ud hver time som helt lille og det gik super med at gøre det man skulle ude, der var også uheld inde men det var nu mest min egen skyld. Hun begyndte hurtigt at komme hen og sidde sig ved mine fødder når hun skulle ud, det opdagede jeg hun skulle når jeg fik våde tæer når jeg ikke lige var opmærksom på hende ;-). Men når jeg ikke var hjemme kunne mine børn og mand ikke finde ud af når hun skulle ud hun gav ikke noget tegn som de kunne opfange. så sagde jeg det er da mærkeligt når jeg er hjemme så er der da ikke noget problem, så kom mer hun jo hen og sidder sig ved mine fødder.... Ja siger min store pige på 12 dine fødder er jo heller ikke her nå du ikke er hjemme smiley ha hvor jeg grinede selvfølgelig det kunne jeg godt se. så når cirkeline kom hen til mig for at fortælle at nu skulle hun ud løb jeg ned til vores dør og sagde ud og tisse kom ...og det hjalp når hun skal ud nu løber hun ned til døren gerne lidt frem og tilbage hvis vi ikke lige har set hende. lige en en sjov historie fra hverdagen cirkeline er nu helt renlig 8mnd gammel :o).

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed
  • #1   11. jun 2009 Arj det er da også for dårligt at du ikke lige kunne efterlade dine fødder derhjemme når det nu var dem hun sku sidde på.... *G*

Sød lille historie, og dejligt med en renlig hvalp.

• #2   11. jun 2009 Dejlig historie...((o:

Og du har jo ganske ret: hvalpe udviser et eller andet tegn.... VI skal bare lære at opfatte tegnet...*S*

• #3   11. jun 2009 har et spørgsmål vedrørende min hvalp. hun er lidt mere end 4½ måned gammel men stadig ikke helt renlig når hun er alene.. hun giver teng når vi er hjemme ved at rende ned til have døren. men hun kan sove en helt nat unden at hun skal ud og der kan gå jeg ved ikke hvor mange timer unden hun skal ud og tisse når der er nogle hjemme.. hvad kan man gøre for at hun bliver renlig?? :S

• #4   11. jun 2009 jeg har selv og kender mange der bruger bur til deres hunde når de ikke er hjemme. Jeg brugte det på min anden hund bella da hun sagtens kunne holde sig når vi var på arbejde men ikke om natten prøvede jeg at købe et bur til hende efter anbefaling fra andre , det hjalp hun tissede ikke i buret og efter 14 dage var hun trænet til ikke at tisse inde om natten måske det kan hjælpe:-) det kan jo også være at din hund er bange for at være alene hjemme og det er derfor at den tisser fordi den er utryg:-)

• #5   11. jun 2009 okay jane. men synes det vil være synd at putte hende i bur når vi er væk hjemmefra.. men kunne godt ske man skulle brove.. hvilket slags bur vil du anbefale

• #6   11. jun 2009 et trådbur eller hvad de nu hedder der skal være god plads til din hund søg på nettet og der kommer mange op . Jeg ved ikke hvordan din hund har det med at være alene men det kan godt hjælpe den til at slappe af hvis den stresser sig op over i ikke er hjemme men den er jo heller ikke så gammel i nu så det skal nu gå :o)

• #7   11. jun 2009 ved jeg heller ikke.. der er ikke noget når hun sidder i bilen over på rideskolen hvis vi begge lige skal hjælpe til.

• #8   11. jun 2009 Helene-- Din hvalp har slet ikke færdigudvilket sin blære endnu, så du må ikke forvente at den bare kan holde sig. Hav tålmodighed så kommer det lige pludsleig, og det er altså ikk nædvendigt at smide den i bur for at lære den det.

• #9   11. jun 2009 oka. det undre mig bare at så længe hun er med eller vi er hjemme kan hun holde sig meget meget længe

• #10   11. jun 2009 Helene-- Forståeligt. Meegò har haf tde tlige omvendt. Når han er alene kan han snildt holde sig i op til 9 timer, men når vi er hjemme glemmer han nogen gange at sige til.

• #11   11. jun 2009 hehe oka.. tak pernille..

Kommentér på:
renlighed

Annonce