748 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med DDI? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jer, der har prøvet at træne hos DDI (Dansk Dyreinstitut) ?
Har lige fået en lang mail, fra én af mine venner, som skulle starte på hvalpetræningen i sidste weekend, så jeg kunne godt tænke mig at høre erfaringer fra jer andre
Dels om de praktisk ting (træningsplads, check af vaccination + forsikring, kvittering for betaling mv.), dels om selve træningen (instruktion, øvelser, levede det op til forventningerne?) og hvad med holdstørrelserne? Kan se at de reklamerer med max 6 hunde pr. instruktør?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
www.dogwise.dk
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
Det er ikke til mig selv. Jeg træner i forvejen to steder (og kender fint Bettina, som jeg også har været på et oar kurser med *S*)
Det er kun fordi jeg ville høre, om andre havde haft samme erfaringer, som min veninde
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
De gode til at forklare øvelserne og hjælpe hvis de ikke lykkedes så godt, kommer også gerne med alternativer til den enkelte øvelse hvis de virkelig ikke fungere.
Det der betyder meget for os er de er tålmodige og gode til at formidle øvelserne + der ikke er racediskrimination og alle hunde kan lære men der er forskel på hvordan de lærer
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 5
Alt i alt har vi været glade for det. Vi havde en rigtig god instruktør, der var sød og tålmodig, og der var netop plads til alle. De træner også efter Anders Hallgrens principper med positiv forstærkning osv. hvilket jeg er fuldt tilhænger af.
Men jeg synes tilgængæld det er ret dyrt, men det er jo et privat foretagende...
Nu har vi dog valgt at blive skrevet på vente lister i Lyngby hundeklub
Erfaringer med DDI?