2.038 visninger
|
Oprettet:
Dansk dyreinstitut - erfaring? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Som overskriften lyder, hvilke erfaringer har i med træning hos ddi??
Overvejer at starte der også, men har lidt svært ved lige at finde ud af hvad det er for et sted..? Er der for eksempel frikvarter hvor hundene slippes fri? -det vil vi nemlig helst gerne undgå.
Hvordan er trænerne osv?? Er det nogle der ved Hvad adresserne på træningsbanerne i Søborg, gentofte og Værløse er??
(Har også overvejet shcæferhundeklubben og dch men da jeg synes træningsbanerne ligger ret besværligt i forhold til offentlig transport Må det vente til vi forhåbentlig får bil om et lille års tid..)
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 139
Jeg overvejede at træne hos dem på et tidspunkt, men deres kundeservice var så dårlig at jeg opgav.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
hundene bliver ikke sluppet løs til leg på træningspladsen, hverken før, under eller efter, faktisk er det noget de går op i man helst ikke gør:-)
vi har en race som godt kan kræve lidt ekstra forståelse og trænerene vi har været ved har været rigtig gode til at vejlede:-)
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Men det lyder rart at de går op i at der ikke er frikvarter, ODDS. Synes det var meget sjovt da de var hvalpe, men kunne godt tænke mig det lidt mere seriøst end der hvor vi træner nu som jeg synes nogle gange går lidt for meget op i hyggeklub..
Tror jeg vil prøve at sende dem en mail så. Mange tak for jeres svar.
apr 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 121
Jeg har trænet hos DDI i Gentofte.
Jeg havde en pige der hed Ulla.
Personligt synes jeg hun var en rigtig dygtig hundetræner. Hun var god til, at lære fra sig og hun var god til kritik. Det er ikke alle hundetrænere der kan irettesætte på den "rigitge" måde.
Kan kun anbefale det.
,
Det eneste jeg kunne sætte min finger på, var de ikke trænede efter DKK´s lydighedsprogrammer. det synes jeg var irriterende.
Dansk dyreinstitut - erfaring?