{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

renligheds spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Hej, er kommet helt i tvivl med min lille ozzy om det jeg gør er en fordel eller ulempe.
Jeg lader nemlig terrassedøren stå på klem så han altid kan gå ud og gøre sig ren. Det gør han også hver eneste gang... MEN - er det en dårlig ide at han altid bare kan å ud når det passer ham? lærer han så at holde på det? og hvad så den dag jeg lukker døren vil han da prøve at holde sig eller tisse med det same på gulvet. Kan ikke helt finde ud af om det er godt eller skidt med døren åben.
Han har fra dag 1 vidst hvad han skulle når han kommer ud. Men har først fået hegn op for en ugen siden og nu er det jo let bare a lade døren stå! Han kommer aelvfølgelig på gåtur med den stor min 3 gange dagligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renligheds spørgsmål.
  • #1   27. apr 2009 Jeg er overbevist om, at det, at han får lov til at gå ud at tisse når det passer ham, understøtter, at det er ude han skal tisse, og ikke inde.

Det lægger sig så fint på rygraden... Og så vil han ikke synes det er fedt at skulle tisse andre steder.
    Men du kan jo lave en test og se, om han ikke går til døren, når han skal.

At holde sig er ikke noget, der skal trænes på den måde ;o)

• #2   27. apr 2009 Ok. Jamen han går automatisk derhen!! Har også set ham i den vildeste leg med vores anden hund... springer han op - løber udenfor og tisser og derefter løber alt han kan indefor igen og angriber den store i leg. Så han er fuld ud klar over at det er udenfor det foregår!!!!

• #3   27. apr 2009 rent fysisk kan de vel heller ikke holde sig ret længe som 4 mdr. Det er vel ikke mere end en 3-4 timer? men mindre man kører dem virkelig trætte smiley

• #4   27. apr 2009 Nogen kan holde sig rigtig længe rigtig tidligt, andre er først fysisk modnet til overhovedet at kunne holde sig, når de er over et halvt år. Det varierer en del.

• #5   27. apr 2009 ok tak, jamen så holder jeg bare døren åben smiley
    Husker den store, han var over 6 mdr før han overhoved var bare lidt renlig selvom jeg var ude med ham konstant. Men amstaff er jo også lidt "tung" at danse med smiley

Kommentér på:
renligheds spørgsmål.

Annonce