{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Indkald fra haven {{forumTopicSubject}}

Vi har et lille problem med vores indkald i haven....
Er vi på stranden eller andre steder, så sidder han fluks foran mig, når der bliver sagt "her".
Men hvis han er i haven, og vi vil have ham ind... Så reagere han ikke... Det er noget nær umuligt at kalde ham ind fra haven...

Nogle gode råd?

Jeg er ved at træne ham i fløjte indkald i haven, for at se, om det skulle kunne hjælpe...
Det er bare så frustrerende, når han andre steder er så dygtig til det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkald fra haven
  • #1   14. apr 2009 Prøv at pive med et af hans yndlings-pivedyr indenfor....... så kommer han garanteret.... :O)

• #2   14. apr 2009 Den er afprøvet... Og virker ikke mere... :o)
    Men nok også fordi, han ikke har pivedyr, da kæresten lider af tinitus...

• #3   14. apr 2009 Husk at belønne ham godt når han kommer hvergang, hav godbidder ved havedøren så han får en godbid hvergang han kommer når i kalder så lære den hurtigt at det godt kan betale sig at komme når i kalder, i skal jo være mere spændende end det der måtte være i haven ;- )

JM

• #4   14. apr 2009 når king er helt væk i et eller andet ude i haven kan man kalde og kalde uden resultat han kommer først når jeg pifter rigtig højt så hvis du ikke kan pifte så prøv med en fløjte.

• #5   14. apr 2009 Altså jeg gider ikke stå og råbe som en gal. Så hvis ikke han kom første gang, så blev han hentet. Og det måtte jeg kun gøre 3 gange.. Siden har han fattet pointen.

• #6   14. apr 2009 Camilla:
    Man kan godt høre, det ikke er en dsg du har... Dem henter man ikke bare ind, når de ikke vil ind... :o)

Jeanne:
    Synes ellers også jeg gør... Men må være mere obs på det...

Pernille:
    Det var også det jeg skrev, at jeg var i gang med at træne fløjte... Og det har du gode erfaringer med?

• #7   14. apr 2009 ja det får ligesom hans opmærksomhed

• #8   14. apr 2009 Pernille:
    Det må jeg prøve at arbejde videre med... Bare irriterende, når han kommer hver eneste gang, jeg kalder, når vi er nogle steder..

• #9   14. apr 2009 Når du øver indkaldet fra havedøren skal du være obs på ikke at tage ham ind hver gang for så hænger det at blive kaldt hen til denne dør sammen med at man bliver taget ind og det er måske ikke positivt for hunden, øv ligesom når de er unge indkald med at de bare skal komme hen få godbidden for at komme og så kan gå igen så den aldrig ved hvornår den skal ind eller kan gå igen, smid evt. et par godbidder ind i stuen den skal finde så det bliver af egen fri vilje (næsten) at den kommer ind, det virker på Anton når han står derude og egentlig helst er fri for at gå ind ;- )

Husk at være tålmodig det kan tage tid at vende dens mindset til at det kan betale sig at komme ind fra haven.

• #10   15. apr 2009 Jeanne:
    Mange tak. Det er nok der jeg gør det galt... Har slet ikke tænkt over det... Men egentlig gør jeg jo stadig sådan, når han går løst nogle steder... Så selvfølgelig skal jeg da prøve det hjemme i haven.
    Det var en øjenåbner... Tak.

Kommentér på:
Indkald fra haven

Annonce