{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Vi starter til hundetræning imorgen! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen smiley

Ja, imorgen skal samson og jeg starte til hundetræning i Tarp (nær esbjerg) Mon der er andre der skal afsted??

Det er første gang vi skal afsted, så er der nogle ting man skal have med, ud over hunden og en snor? smiley Skal man fx have sin sundhedsbog med så de kan se hunden er blevet vaccineret??
Eller måske noget helt andet??

Jeg glæder mig rigtig meget, for vil gerne have at samson lære fra start af at omgåes andre hunde, og har ellers også prøvet at finde noget "fælles gå tur" i omegnen, men uden held smiley Jeg syntes ellers det kunne være rigtig djovt at man fx mødes hver 14 dag og gik en fælles tur med vores hunde... se nu drømmer jeg nok igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi starter til hundetræning imorgen!
  • #1   17. jan 2009 Man plejer at skulle fremvise forsikringspapirer og vaccinationsattest.
    Husk masser af små godbidder, høm-høm poser, snor og hund...*SS*
    God fornøjelse!


  • #2   17. jan 2009 Ja guffer, hund, snor og hømhøm poser.. Tag papirerne med for en sikkerheds skyld:-)

  • #3   17. jan 2009 vi har to bolde med og en klud men når vi kar indkald lejer vi men en af tingen så vil hunden gerne komme når der er leg. det har i silkeborg.

  • #4   18. jan 2009 Tak for jeres tip, høm høm poser havde jeg faktisk glemt jeg skulle have med, så det var jo godt jeg fik spurgt smiley

    Vi skal afsted om ikke så længe, men der er lige en sidste ting jeg godt kunne tænke mig at vide, og det er om det er udendøres?? for her siler det ned og blæser rigtig meget og jeg er ikke helt sikker på at jeg har lyst til at have min hvalp ude i så længe i det vejr, hvis det kun er udendøres???


  • #5   18. jan 2009 Det er næsten sikker udendørs..... Men hvis det er et hvalpehold er der sikkert masser af leg, og så kan de holde varmen. Den burde ikke tage skade af det.... Så bare afsted og nyd det. Hvalpetræning er sjovt...*SS*

  • #6   18. jan 2009 Tak smiley Vi kom afsted, og det var udendøres, men regnen tog heldigvis af da vi kom der ud, og der var godt med læ! Sikke en fantastisk dag, og hold da op hvor er der mange forskellige slags mennesker med hver deres syn på hunde, både positivt og negativt!

Kommentér på:
Vi starter til hundetræning imorgen!

Annonce