463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Den bider i hænder konstant!! Den bider i hænder konstant!!

Hejsa.. og SUK.. vores kære Molly på cirka 4½ måned.. bider hele tiden i vores hænder... når vi sidder og snakker/ser tv.. kommer hun og tygger i dem.. det er lidt belastende.. har forsøgt at sige et bestemt "NEJ".. Men når jeg gør det.. er det som om hun vil lege.. så ligger hun forkroppen ned og står med røven i vejret og logre.. og så begynder hun at gø.. siger jeg "NEJ" igen.. så frææææser hun rundt i stuen med måsen sådan nede på gulvet i ved.. og leger... ved bare ik hvad jeg skal gøre mere... nogen der kan hjælpe????
Knus Annika

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den bider i hænder konstant!!
  • #1   12. jan 2006 hejsa.. jamen hun HAR vildt mange gode tyggeting... en af de der snore/reb i forskellige farver.. en gummibold.. tennisbold.. oksehuds ben.. Men jeg håber lidt på at det går over igen... Hun har allerede tabt 2 tænder.. sidst jeg kiggede i hvert fald.. knus..

• #2   12. jan 2006 det lyder som en plan.. det vil jeg prøve... :o)

• #3   12. jan 2006 Og så sørg for aldrig at lege nogen bide lege - der er nogen der synes det er sjovt men det gør bare at hun bider i hænder en ekstra måned

nelly holdt op lige med det samme fordi jeg ikke ville have det hvor min venindes hund gjorde det i et halvt år fordi hun synes det var sjovt...

Så afled med noget legetøj eller ben - og forsøg i det hele taget ikke at gøre hende mere vild når hun kører oppe i det leje!

• #4   12. jan 2006 hmm vores snoop på knap et halvt år, har også gjort det rigtig meget, der er desværre ikke andet at gøre end prøve og sætte hende på plads, og så give hende noget andet at bide i.... vi gav snoop bamser, så brugte han enormt meget tid og energi på at bide dem i stykker og hive det der skum noget ud.... det er da bedre at der ligger skum halløj over det hele end, at hun spiser jeres hænder, sko osv... det hjalp hvertfald på snoop, så det er klart mit forslag..

• #5   12. jan 2006 Hvorfor ikke lave lidt aktivitet med hunden, gå ud og leg med bold, klud eller pølse, på denne måde kan du kan du nok komme det til livs.

Så får hunden også stimoleret sit behov.

• #6   12. jan 2006 takker for alle svarene.. som i bund og grund går ud på det samme.. stik hende noget andet at bide i end mine hænder... :o) ... vi leger tit bold.. henne på marken... så det er ikke aktivitet hun mangler... men forsøger at stikke hende noget legetøj når hun bider os... mange tak :o)

• #7   24. jan 2006 min hund er tre måneder gammel og har det også med at tygge i hænderne på folk... tit er det, fordi det klør lige nu og her og så skal den bare ha det til at gå væk i en fart... så begyndte på at hente dens legetøg hver gang, så den kunne tygge i det i stedet. Nu når den begynder på den slags, siger jeg "nej!" og så går den selv ud og henter sit legetøj og bider i det i stedet:)

• #8   24. jan 2006 legetøj... hov altså

Kommentér på:
Den bider i hænder konstant!!

Annonce