{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

HJÆLP SØGES {{forumTopicSubject}}

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Alle.

jeg er blevet kontaktet af en dame fra sjællande der har den skønneste hvid schefer som hun elsker meget højt.

Hun købte hende hos en opdrætter i Ringsted da hun var 4 mdr gammel, efter en uge stak hun uheldigvis af og fandt hende først og kunne kalde hende tilbage ved hjælp af en lammekølle på 9 dag, der havde hun boet i en mose i dage og var frygtelig bange.

Hun er idag 1 år gammel og hendes ejere ved snart ikke hvad hun skal stille op hendes hund er så BANGE for andre hunde at det er et rent mareridt, hun har prøvet at gå til hunde træning med hende uden held da hendes hund simpelthen sad og trykkede sig ind i hegnet af angst for de andre hunde, bare det at skal gå en tur med hende er forfærdeligt hendes hund kan ikke klare synet af andre hunde og er agresiv over for de hunde hun ser..

De bor i søborg og er villige til at køre for at få den rette hjælp, er der nogen her der kan hjælpe hende eller måske kender nogen der kan?

Men i tilfælde af at det ikke skulle kunne lade sig gøre vil jeg meget gerne have en anden mulighed at give til hende da hun er meget desperat for at få hjælp til hendes hund da det jo som vi alle kender til gør megt Ondt at se ens dyr have det så skidt.

I må meget gerne sende mig en besked..

På forhånd tak herfra.

Knus
My og de 2 Grækere samt lille Danske Waldemar von flottenheimer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP SØGES
Kommentér på:
HJÆLP SØGES

Annonce