{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Hjælp på lørdag i Aalborg :o). {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Vi holder en prøve for redningshunde på lørdag, og jeg står desværre og mangler et par hjælpere kl. 12:00 - 15:00.

Hjælpen består i at gå rundt i en gruppe på 4 personer, hvor hundene skal gå lydighed ind igennem gruppen. Derudover er der et ruinsøg, hvor 2 personer bliver gemt i vores ruinanlæg, mens resten bare skal gå rundt som forstyrrelser og snakke og se hundene arbejde :o).

Der er 4 hunde der skal op i lydighed, og 5 hunde i ruinsøget ... og jeg skal bruge 4 hjælpere ;o). Det hele foregår på Gammel Hvorupvej 150, Nørresundby.

Så hvis nogen kan lokkes til at hjælpe må I endelig sige til - som tak for hjælpen, vil vi lave en søndag hvor I bliver inviteret med jeres egen hund til at træne "redningshund for en dag".

Skulle nogen have lyst, er der også 3 hunde der skal op i eftersøgning i et skovområde (militærarealet i Hvorup) om formiddagen, hvor der også er mulighed for at gå med og se hundene arbejde...

/Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp på lørdag i Aalborg :o).
Kommentér på:
Hjælp på lørdag i Aalborg :o).

Annonce