Hun skal passes på lørdag {{forumTopicSubject}}
Hej igen
Min lille prinsesse på fem måneder skal på lørdag passes af min onkel og tante som har en 3 årig søn. Hun har mødt dem alle 1-2 gange. begge gange gav min fætter, onkel og tante hende godbidder, men hun var stadig meget opmærksom på dem og de skulle i hvert fald ikke røre ved hende. De passer hunde for andre af deres venner og de elsker hunde. Jeg er squ bare lidt nervøs ved hele situationen da jeg synes hendes skyhed overfor "fremmede" som hun ikke har mødt da hun var helt lille absolout ikke bliver bedre. Hun skal passes derude da jeg skal holde fødselsdag for 40 mennesker i en lejlighed. Det ville være alt for stressende for hende at være hjemmme. Nogle ideer til hvordan jeg kan få hende til at slappe af? Hvordan jeg skal aflevere hende derude (ignorere hende til sidst, vente til hun sover eller andet?)? Ved bare jeg kommer til at gå og tænke på hvordan hun mon har det hele lørdag aften. Håber så meget det går godt...Hmm hun kan vel ikke finde på at løbe væk hvis hun bliver skrømt? De er altså rigtig rolige og venlige mennesker.. pyha er helt nervøs! Hjælp! Kan det evt hjælpe hvis jeg køber nogle mega gode godbidder som kun de får?
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 433
Aflever hende, ha en god dag og nyd din hund har chancen for at blive passet ved kærlig familie og samtidig blive " trænet"..
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
-for så er det hende der har forladt "flokken" og ikke omvendt.....
-så ikke noget med at sige farvel og nusse afsked, bare lad din familie gå med hende.....
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
Hun skal passes på lørdag