{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Gør i 1 time, mens vi er på job! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg kan sgu ikke helt greje den. Hvad skal vi lige gøre, når Balder gør den første time efter vi er taget på job? (vores nabo er Lars bror) og han erfarer Balder gør fra 7.15 til 8.15 hver morgen.
Vi ved ikke rigtig hvad vi kan gøre. Vi hører ham aldrig gø ellers! Jeg har hørt via mobiloptagning, hvordan han lyder. og hvis jeg ikke vidste det var ham, så havde jeg benægtet det. Men det er jo altså et problem og en smule pinligt, hvis vi vækker alle naboerne, der måske ikke er på job som os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gør i 1 time, mens vi er på job!
  • #1   24. sep 2008 Alene hjemme træning på ny.. Det er mit råd.

• #2   24. sep 2008 Ja, lige mens jeg skrev har jeg faktisk lagt en plan, da jeg har fri i morgen. Træningen er i gang;-)

• #3   24. sep 2008 indtil i finder ud af hvordan og hvorfor så ku i måske finde en der ku møde hos jer og passe ham der og se om det hjælper?

Har i noget i kan optage med? så ku i optage hvad han laver så i ku se hvorfor måske at han reagere sådan..

Hvad laver i når i står op?

Her er morgen ritualer: godmorgen tulle ud at tisse, så kommer hun ud og bagefter går jeg på wc ordner mig, får søn op og klar og vi spiser så morgenmad og det gør tulle os, så kommer hun ud at tisse igen og kevin leger lidt med hende mensj eg smøre madpakke og så bagefter får hun noget gnav pind og hun ved vi går , hun får gang og køkken at kunne være i og hun lægger sig sikkert til at sove for hun laver ik ballade og hun sover når jeg er hjemme igen efter at ha aflevere kevin i børnehaven..

jeg kan også nogle dage inden jeg tager på arbedje træne lydighed, øvelser osv i en tyve min og så hun lidt mere træt jo:)

bare et par ideer:)

• #4   24. sep 2008 den almidelige rutine er jeg står op og han tisser. Så går jeg i bad om min mand går tur med Balder. SÅ spiser vi morgenmad, også Balder. Så kører jeg først og så går min mand på arbejde efter 20 min.

Men vi vil prøve at aktivere ham lidt mere inden vi går. Han har jo en kæmpe have han kan rende rundt i. Og det er først her de sidste uger han er begyndt på det.
    I morgen vil jeg som sagt lade som jeg skal på job og observere hvad han laver.

• #5   25. sep 2008 husk det ik må være vildt aktivering men "hjerne" aktivering som han bliver træt af:) held og lykke med træningen håber at det virker:)

forresten er radioen os tændt her hele tiden fra vi står op:)

Kommentér på:
Gør i 1 time, mens vi er på job!

Annonce