5. apr 2008 Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 1.094
Stop-med-at-gø-træning. {{forumTopicSubject}}
Jeg bor i et lejlighedskompleks hvor at folk egentlig er meget nede på jorden, men i dag kom min nabo så at sagde at han syntes at jeg burde gøre noget ved det gøen hos min hund.
Jeg kan selvfølgelig godt selv hører at Sascha gør 'meget', og hun gør det KUN for at få opmærksomhed. Vi har prøvet at sige til hende 'TI STILLE' og uden det hjælper, men så syntes hun så det er skide skægt at hun får opmærksomhed.
Tænkte nu på at vi må gøre det med at gå ind i et andet rum for at ignorere?
Hvad kan man ellers prøve??
Til andre som bor eller har boet i lejlighed, hvad har i gjort for at få jeres hund til at holde op med at gø som 5 mdr. gammel hvalp?
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Vi kunne ikke forlade lokalet, da enhver bevægelse til at rejse sig blev betragtet som en sejr af hunden, men hvis i kan det er det kun til jeres fordel.
Det tog laaang tid at få det indlært, til gengæld har jeg i dag en hund der gør meget mindre og holder mund når man beder ham om det. Jeg prøver stadig at få indlært en ordenlig "ti stille", men det skal nok komme.
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 1.094
Camilla K J: Ja, vi har før brugt ignorerings metode til at få hende til at holde op med at springe i sofaen.
Søster McFluff: Hver gang vi siger 'Ti stille', så syntes hun jo det er sjovt at få den opmærksomhed.
Måske vi skulle prøve det med en spray flaske - hvor køber man dem billigst? Hvad med en høj lyd?
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 153
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 1.094
Stop-med-at-gø-træning.