562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Feltsøg??? Feltsøg???

Når jeg træner feltsøg med Freja, er hun begyndt at rende ud og finde én ting, men tager så tingen i munden og render videre efter den næste... Så vælger hun at slippe den første ting, for at komme tilbage med det nyeste...

Hvad gør man lige for, at få hende til at komme tilbage med det første hun finder? Eller skal jeg overhovedet gøre noget for at forhindre, at hun lige afsøger hele feltet, inden hun kommer tilbage?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feltsøg???
  • #1   10. jul 2008 Tak Lene... Har egentlig tænkt det samme, og faktisk også kun brugt én ting her i aften, men rart nok at vide, at det virker....

• #2   10. jul 2008 Jo, det er helt vildt... Og jeg gør egentlig også. Er blevet lidt bidt af det der træning...ss

• #3   11. jul 2008 Det er vigtigt hunden lære at komme med den første den finder med det samme ihvertfald hvis man har tænkt sig at gå i konkurrencer med hunden.
    Hvis en hund smider 1 genstand for at samle en anden op skal den straks efter aflevering løbe direkte ud til den den smed og hente den ellers bliver øvelsen stoppet og det koster mange point!
    Har selv prøvet det en enkelt gang nemlig og det er bare surt!

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #4   13. jul 2008 Jeg ville også gå et skridt tilbage og kun sende hunden ud efter en ting.
    Men måske kan noget jeg selv har brugt hjælpe dig. Du ligger to ting en i hver sin ende af området, lad hunden komme med den og straks sende den i modsatte retning efter den anden. Husk super meget ros hver gang den aflevere. Kør stille og roligt tingene nærmere hinanden, hvis hunden smider den ene ude for at tage den anden tager du bare i mod den. Ingen ros for det var ikke det den blev bedt om, send den med super glad stemme ud efter den som blev smidt og super ros når hunden kommer med den. Jeg har selv brugt det på Bella og nogle gange kan jeg se at hun gerne vil tage den anden ting, men hun ved godt at det ikke udløser ros / godbid så den tager hun først når hun biver sendt ud efter den.
    Håber du også kan bruge dette råd.
    Heller et skridt frem, end tre tilbage

Kommentér på:
Feltsøg???

Annonce