{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange for vand...
  • #1   10. mar 2008 hvis han er bange for havet er det vel ok....
    jeg ville aldrig tvinge en hund i havet.... så bliver han for alvor bange og mister tilliden til dig...
    har du prøvet at kaste pinde ud i vandet ??
    men det er jo ikke sikkert at han er en vandhund, sådan er der jo nogen der har det...... nogen springer i med det sammen andre skal lige se det an....

• #2   10. mar 2008 af med tøjet og hop med i vandet. sådan har jeg altid fået mine hunde til at svømme. eller køb nogle vaders (staves) de der gigantiske gummistøvler hvis du ikke selv vil være våd og så ud og vis hunden det er sjovt.

• #3   10. mar 2008 Hvorfor skal han mindst 3 meter ud i havet?

Hvis han ikke vil/tør, og hans liv ikke afhænger af det, hvorfor er det så SÅ vigtigt?

Min tøs tog det et helt forår, sommer og efterår, før hun endelig turde komme ud hvor hun ikke kunne bunde, og hun gjorde det af egen vilje, ikke fordi hun skulle.

Ikke alle hunde, er vandhunde....

• #5   10. mar 2008 Terkel er i hvert fald ik blevet vænnet til det endnu... I sommers stak han af fra bølgerne der trillede ind på stranden, og da han legede i haven og kom til at vælte sin vandskål så gik han.... han hader vand,,

• #6   13. mar 2008 leg med hunden ved vandet... kommer han ikke så, prøv at tage en anden hund og se om den ikke kan lokke hunden med, hvis det ikke hjælper så bær den i vandet sammen med dig selv.. så finder den også af det sker ikke noget ved det.. husk at rose den når den selv kommer i vandet af egen vilje... det hjalp med vores den ene som også er vand skræk.. han skal stadig nogle gange lokkes i vandet.. men det bliver bedre og bedre. hvis i har mulighed for at tage hunden tit med til vandet.. et sted hvor i kan være selv, hvor der ikke kommer så mange andre mennesker, så hunden kan have din fulde opmærksomhed.

Kommentér på:
bange for vand...

Annonce