Simpelthen en ny hund :-) {{forumTopicSubject}}
Nej jeg har ikke fået en ny hund, men Bobo han har bare udviklet sig enormt, efter at vi har holdt 1 års træningspause.
Før pausen kunne han en del ting, men kun når det passede ham, dvs. han brugte meget tid på at haven snuden i jorden og kom ikke altid når jeg kaldte og så stessede han enormt.
Nu har jeg været til hundetræning ca. 5 gange i en ny klub, og han er bare SÅ fantastisk at arbejde med, hen er på på på og han elsker det.
Det er nu ikke fordi vi lære så meget nyt, men ihh hvor jeg nyder at have en hun som elsker at træne.
Han har vist nok imponeret alle på træningspladsen.
Da vi løb agility til træning, klappede de andre efter et genneløb
Tænk engang, at min lille fuldstændige håbløse hund, som var så håbløs, stessset og rundforvirret, at vi simpelthen droppede trænengen, nu er blevet en stjerne!
d. 5/4 skal vi til vores første konkurrence i både Agility og o-rally, jeg havde faktisk opgivet ,at vi nogensinde ville komme ud og konkurrere, men nu lykkedes det alligevel
Hilsen Marianne
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
kender det godt, Baloo er også ved at få hjernen tilbage *GG*
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 137 Svar: 653
I dag sagde formanden af klubben til mig at jeg jo burde blive træner.
He he de forstår vist ikke, hvor meget blod sved og tårer det har kostet at få ham der til
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 137 Svar: 653
Men lige pt har jeg ikke tid til at være træner, jeg er ved at sælge min hest på grund at manglende tid, jeg vil jo rigtig gerne hyrde noget mere og jeg er gravid, og man kan desværre ikke både blæse og have mel i munden...
Held og lykke med jeres træningspause, -hvis man kan sige det!
Simpelthen en ny hund :-)